ندا گودرز (زهرا)

Neda Goudarz (Zahra)

ندا گودرز (زهرا)

 تخصص/مهارت:

مدرس هنر، نقاشی، طراحی دکوراسیون و…

 معرفی/ بیوگرافی:

ندا گودرز با نام شناسنامه‌ای زهرا (به انگلیسی: Neda Zahra Goudarz) هنرمند ایرانی، متولد 28 آبان 1357 است.

خانم ندا گودرز با تحصیلات کارشناسی در رشته علوم تربیتی تکنولوژی آموزشی وارد عرصه هنر شد، او برای تحصیلات در مقطع ارشد به شهر جنوا در کشور ایتالیا مهاجرت کرد و بعد از گذراندن دو ترم به ایران بازگشت.

خانم ندا گودرز از کودکی به هنر و نقاشی علاقه‌مند بود و در یکی از مسابقات بین‌المللی ایران – ژاپن در میان نوجوانان در مقطع تحصیلی پنجم دبستان مقام اول را کسب نمود. در کشور ایتالیا نیز دورهٔ آموزشی کلاس‌های آزاد طراحی و نقاشی را گذراند و از سال 1390 به طور حرفه‌ای در ایران هنر نقاشی را آغاز نمود. او به انجام کار نقاشی برای کودکان و نوجوانان علاقه مند بوده و فعالیت تخصصی اش با تکنیک کلاژ است و در زمینه اکریلیک، ویترای و رنگ روغن نیز فعالیت داشته است. ندا گودرز عضو انجمن هنرمندان صدهنر بوده است و همچنین در آکادمی خلاقیت و هنرهای تجسمی تدریس داشته است. همچنین در زمینه هنر پتینه کاری روی دیوار نیز فعالیت‌های چشم‌گیری داشته است. از تخصص‌های ایشان هنر طراحی دکوراسیون برای اتاق کودکان و نوجوانان و همچنین ساخت ملزومات اتاق کودکان است.

آثار نقاشی‌های زیبای این هنرمند اغلب درآمیخته مدرن و سنتی است و به سبک‌های اکسپرسیونیسم انتزاعی و آبستره می‌باشد، که به نوعی برگرفته از هنر معماری اصیل ایرانی و اسلامی بوده و در عین حال هرکدام بیانگر یک معنا و مفهوم است که هر بیننده‌ای را ساعت‌ها مجذوب می‌نماید.

“شما را به دیدن نمایشگاه آثار ایشان دعوت می‌نمائیم”

• آدرس:
تهران/ سعادت آباد

• اینستاگرام:
rang_a_rang_

• تلگرام:
nedgz

• ایمیل:
nedgz@yahoo.com

• پروفایل:
100honar.com/Artist/5558

• رویدادهای جاری:

رنگارنگ ¦ نمایشگاه آثار ندا گودرز

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت