پژمان جمشیدی

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر، سینما و تلویزیون، ورزشکار و فوتبالیست

 معرفی/ بیوگرافی:

پژمان جمشیدی (به انگلیسی: Pejman Jamshidi) هنرمند ایرانی، زاده 20 شهریور 1356 در تهران است.

بازیکن سابق فوتبال و بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. وی در باشگاه‌های مطرح سایپا، پرسپولیس و پاس تهران سابقه بازی دارد و تک گل ملی خود را مقابل گرجستان زده‌است.

آقای جمشیدی در سال 1392 در مجموعه تلویزیونی پژمان به عنوان بازیگر نقش آفرینی کرد. طرح اولیه این سریال با ایده خود پژمان جمشیدی شکل گرفته‌است. پس از آن در تئاتر و سریال کارهای مختلفی ارائه کرده‌است. پژمان جمشیدی موفق‌ترین فوتبالیستی است که وارد عرصه سینما و تلویزیون و تئاتر شده‌است. او در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر نامزد بهترین بازیگر مکمل مرد برای بازی در فیلم سوءتفاهم شده‌است که کاندیدا شدن او موجب تمسخر خبرنگاران حاضر شد که البته پس از این اتفاق مردم و برخی از هنرمندان نظیر پرویز پرستویی از او حمایت کردند و خود او نیز پس از مراسم فجر در برنامه تلویزیونی هفت اعلام کرد که از این موضوع خیلی مکدر نشده‌است.

• اینستاگرام:
pejmanjamshidi

• وبسایت:
صفحه در ویکی پدیا

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت