مهرداد نظری

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، کمدین

 معرفی/ بیوگرافی:

مهرداد نظری (به انگلیسی: Mehrdad Nazari) هنرمند ایرانی، متولد تهران است.

مهرداد نظری یکی از بازیگران برنامه‌های کودک در دهه 60 بود و به خاطر شخصیت حسنی (نقشی که ایفا میکرد) از محبوبیت بالایی نزد کودکان برخوردار بود.

آقای نظری درباره کارهای کودک گفت: بعد از حضورم در نقش حسنی برنامه کودک، قرار بر این بود تا در برنامه‌های کودک حضور داشته باشم، اما نشد. بعد از این مدت که کمتر در عرصه هنر دیده شدم، برای بازگشت مجدد قصد داشتم از کار کودک شروع کنم و با گروه کودک شبکه دو وارد صحبت و مذاکره شدم و طرحی را هم به آن‌ها ارائه کردم، اما به این دلیل که در حال حاضر و با توجه به شرایط مالی تلویزیون اغلب کارها باید اسپانسر داشته باشند، ما هم از این قاعده مستثنی نبودیم و می‌بایست اسپانسری را برای خودمان پیدا می‌کردیم که در همین حین سریال «آخرین بازی» پیشنهاد شد.

این بازیگر درباره کاراکتر حسنی در برنامه «نوروز 72» گفت: در آن زمان من در این برنامه یک کاراکتر بچه را بازی می‌کردم که بعد از آن برنامه مورد توجه و لطف مردم و گروه کودک تلویزیون قرار گرفتم و در برنامه کودک مشغول به کار شدم.

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت