مهوش صبرکن

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون

 معرفی/ بیوگرافی:

مهوش صبرکن (به انگلیسی: Mahvash Sabrkon) هنرمند ایرانی، زاده 16 خرداد 1339 در شیراز است.
مهوش صبرکن فعالیت حرفه‌‌ای خود را از سال 1356 با تئاتر شروع و سال‌‌ها تلاش کرده است تا به جایگاهی واقعی در این عرصه برسد صبرکن در سریال‌های مختلفی همچون «پس از باران»، «خانه‌ای در تاریکی»، «شب می‌گذرد» و «یوسف پیامبر(ع)» نقش‌ آفرینی کرده است.

خانم مهوش صبرکن همسر هنرمند بازیگر “محمود پاک نیت” است.

محمود پاک نیت درباره مهوش صبر کن می‌گوید: سال 56 در تئاتری به نام شاتره با خانمم آشنا شدم، شاتره گیاهی است که برای بیماران گرمازده بسیار مفید است و دمای بدن آن‌ها را پایین می‌آورد من و همسرم آنجا با هم، همبازی بودیم من نقش پسر کارگر را بازی می‌کردم و همسرم نقش شازده خانم رو… تو همون تئاتر بود که یک دل، نه صد دل عاشق ایشان شدم و بعد از دوسال هم ایشان جواب مثبت به ما دادند و ما زندگی مشترک‌مان را شروع کردیم.
ازدواج با همسرم یکی از بهترین تصمیمات زندگی من است و بدون شک من همه موفقیت‌ هایم را مدیون ایشان هستم، نوع نگاه ایشان به زندگی، مدیریت‌ شان در خانه و برخوردشان با من و بچه‌‌ها بی‌ نظیر است و مطمئنا اگر ایشان همسرم نبودند من هیچ کدام از موفقیت‌‌های فعلی‌ ام را نداشتم.

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت