هدی سادات موسوی

Hoda Sadat Moosavi

هدی سادات موسوی

 تخصص/مهارت:

مدرس سفالگری، نقش برجسته، قالبگیری، طراحی کاریکاتور ،تابلوهای سه بعدی، نقاشی‌های کارتونی، حجم سازی و…

 معرفی/ بیوگرافی:

هدی سادات موسوی (به انگلیسی: Hoda Sadat Moosavi) هنرمند، متولد 26 فروردین در تهران است.

خانم هدی سادات موسوی تاکنون در حوزه‌های هنری نظیر؛ سفالگری، نقش برجسته، قالبگیری، کاریکاتور ،تابلو‌های سه بعدی،نقاشی‌های کارتونی، حجم سازی و… فعالیت و تدریس داشته است.

آثار سفالگری:
آثار سفالگری خانم موسوی، کاملا ساخته شده با دست و با استفاده از چرخ سفالگری است به همین دلیل هر اثر منحصربفرد بوده و مشابهی نخواهد داشت، همین امر این آثار را بسیار ارزشمند و ماندگار می‌نماید، حتما بارها نام هنر سفالگری را شنیده ایم و شاید از نزدیک و یا در تلویزیون دیده باشیم که چگونه هنرمند سفالگر از تکه‌ای گل کوزه و یا ظرف دیگری را با استفاده از چرخ سفالگری میسازد، در سبک آثار این هنرمند از تلفیق سفالگری با چرخ و دستان هنرمند انجام می‌شود، هنرمند با تکه‌ای گل رس و با هنر دست و انگشتان خود و با کمک ابزارهای ظریفی و با قدرت تخیل و ابتکار خود آثاری هنری را با نقوش زیبا خلق می‌کند. صد البته در این روش که تخیل و قدرت تفکر زیادی میخواهد، هنرمند الهام می‌گیرد تا اثر هنری خود را خلق کند.
چنین آثاری بخصوص محسوب می‌شوند یعنی خط تولید مشخصی ندارند و هرکدام به نوعی بینظیر می‌باشند و به مرور زمان ارزششان بیشتر و بیشتر خواهد شد. آثاری زیبا و اصیل بهترین انتخاب برای طراحی دکوراسیون و هدیه به عزیزان.

مشبک کاری هنری قدیمی بوده که با پیشرفت علم تزئینات و دکوراسیون در ایران نقش خود را به اشکال مختلف نشان داده است و خانم هدی سادات موسوی با خلق آثار بی‌نظیر ثابت کرده که یکی از بهترین هنرمندان این سبک هنر در ایران است.

آثار حجمی:
آثار حجمی که این هنرمند خلق نموده است از طبیعت ایده گرفته و با مواد اولیه طبیعی مانند سنگ و چوب ساخته شده اند، آثاری بسیار منحصربفرد که با ذهن و دستان خلاق هنرمند ساخته و خلق شده اند. آثاری شبیه به تابلو نقاشی سه بعدی که دارای عمق بوده و بیننده را به درون خود می‌برد، برای ساخت این آثار سنگ‌ها ذره ذره با مهارت روی هم قرار گرفته است همچون گره‌های یک فرش دستبافت، همچنین یک لامپ درون اثر تعبیه شده که در شب هنگام با روشن کردن آن حیرت انگیز خواهد بود، همچون یک منظره‌ای زیبا که نقش چراغ خواب را نیز خواهد داشت…

“شما را به دیدن نمایشگاه آثار ایشان دعوت می‌نمائیم”

• آدرس:
تهران /

• اینستاگرام:
goddess_hoda

• تلگرام:
Goddessh

• رویدادهای جاری:

کتیبه ¦ نمایشگاه آثار پتینه کاری سفال هدی سادات موسوی

طنازی‌های سنگ و چوب ¦ نمایشگاه آثار هدی سادات موسوی

آب و خاک ¦ نمایشگاه آثار سفال هدی سادات موسوی

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت