میترا طاهری

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه،، روزنامه‌نگار و گوینده اخبار

 معرفی/ بیوگرافی:

میترا طاهری با نام فرانسوی ملیسا توریو (به انگلیسی: Melissa Theuriau) هنرمند فرانسوی ایرانی تبار ، متولد 18 ژوئیه سال 1978 است.

او در رشته روزنامه‌نگاری تحصیل کرده‌است. پس از آن که مجموعه‌ای از اخبار خوانده شده توسط او در اینترنت بارگذاری شد و روزنامه‌ها او را به عنوان زیباترین گزارش‌گر اخبار انتخاب کردند، ملیسا توریو به پدیده‌ای اینترنتی تبدیل گشت. هم‌اکنون وی کمک‌سردبیر و گوینده اخبار “منطقه ممنوعه” (Zone Interdite) در تلویزیون فرانسه است.

به نظر بسیاری از مخاطبان خانم میترا طاهری زیباترین مجری خبری جهان بوده است. میترا پدری ایرانی و مادری فرانسوی دارد. او به طور چند سال متوالی به عنوان زیباترین مجری جهان شناخته شده است. وی هم اکنون به عنوان مجری خبری در شبکه LCI فرانسه مشغول به کار می‌باشد میترا طاهری تنها یک بار و در زمانی که فقط 3 سال داشته است به ایران سفر کرده است.

• اینستاگرام:
melissatheuriau

• وبسایت:
صفحه در ویکی پدیا

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت