محسن نامجو

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر، آهنگساز، خواننده، شاعر و نویسنده، نوازنده و ترانه سرا

 معرفی/ بیوگرافی:

محسن نامجو (به انگلیسی: Mohsen Namjoo) هنرمند ایرانی، زادهٔ 14 اسفند 1354 در تربت جام استان خراسان است.
محسن نامجو بازیگر، آهنگساز، خواننده، نوازندهٔ سه‌تار، دوتار، گیتار، و ترانه‌سرا و از هنرمندان سرشناس ایرانی است.

آموختن موسیقی و تحصیلات
آقای محسن نامجو آموزش موسیقی را از نوجوانی با نت‌خوانی و آواز آغاز کرد و سپس ردیف موسیقی ایرانی را ابتدا نزد رضا شاکری و سپس نصرالله ناصح‌پور آموخت. به گفتهٔ خودش، وی در هفده سالگی نواختن سه تار را نزد فرامرز شکرخواه فرا گرفته‌است.
وی پس از سپری کردن در دوران دبیرستان شهید هاشمی نژاد (تیزهوشان) مشهد در رشتهٔ تئاتر در دانشکده سینما تئاتر (هنرهای دراماتیک پیشین) پذیرفته شد؛ ولی برای تحصیل در رشتهٔ موسیقی به دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران رفت. وی به دلیل عدم رضایت از روش‌های غیرخلاق تدریس، دانشگاه را رها کرد و فعالیت خود را به شکل تجربی و غیرآکادمیک ادامه داد.

هنر بازیگری
محسن نامجو علاوه بر سوابق درخشان در هنر خوانندگی و آهنگسازی در هنر بازیگری هم فعالیت داشته است و با محسن تنابنده و چندین هنرمند بازیگر دیگر هم‌بازی بوده است او در آثاری همچون «چند کیلو خرما برای مراسم تدفین»، «صندلی خالی»، «هم خانه»، «کودک دیروز خیال»، «پوسته»، فیلم «میترا» اثر کاوه مدیری؛ «ترانه تنهایی تهران» به عنوان «بازیگر»، «موسیقی متن»، «خواننده» همچون یک بازیگر حرفه‌ای حضور داشته است.

• اینستاگرام:
officialmohsennamjoo

• وبسایت:
صفحه در ویکی پدیا

• وبسایت:
www.mohsennamjoo.com

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت