کمند امیرسلیمانی

Kamand Amirsoleimani

کمند امیرسلیمانی

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تاتر، سینما و تلویزیون

 معرفی/ بیوگرافی:

کمند امیرسلیمانی (به انگلیسی: Kamand Amirsoleimani) هنرمند ایرانی، زاده 1352 در تهران است.

کمند امیرسلیمانی فرزند سعید امیرسلیمانی (کارگردان و بازیگر تاتر) و خواهر سپند امیرسلیمانی (بازیگر) است. او فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی تاتر از دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1376 می‌باشد. وی فعالیت در تاتر را با بازی در نمایش “سنجاب ها” در سال 1359 و فعالیت در تلویزیون را از سال 1360 آغاز کرد.

در نوجوانی با بازی در فیلم “ترنج” (1365) به سینما آمد. اما در تلویزیون و با بازی در نقش “آذر” در مجموعه “پدرسالار” بود که به شهرت رسید. با هنرنمایی اش بازی در مجموعه “همسایه ها” بسیار مورد توجه واقع شد و در سینما هم موفق بود. او برای بازی قابل قبول و متفاوتش در فیلم “قرمز” در هفدهمین جشنواره فیلم فجر مود تقدیر قرار گرفت.

زندگی شخصی
خانم کمند امیر سلیمانی همسر ورقا عامری و حاصل این ازدواج یک پسر به اسم ایلیا می‌باشد. کمند امیرسلیمانی مدتی است که کم کار شده است و کمتر در فیلم‌های سینمایی و سریال‌ها دیده می‌شود. این بازیگر محبوب مدتی است که همراه با همسرش و پسر کوچکش در دبی سکونت دارند. ورقا عامری در رشته عکاسی تحصیل کرده است و به همین دلیل برای انجام کار عکاسی به دبی رفته است. البته این دو زوج هنرمند دو استودیو در تهران دارند که مدیر یکی از آن‌ها کمند امیرسلیمانی می‌باشند.

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود