کوروش تهامی

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تاتر، سینما و تلویزیون، خواننده و نوازنده

 معرفی/ بیوگرافی:

کوروش تهامی (به انگلیسی: Kourosh Tahami) هنرمند ایرانی، زادهٔ 4 اردیبهشت 1350 است.

کوروش تهامی دیپلم گرافیک و لیسانس بازیگری – کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد. او فعالیت هنری اش را در سال 1376 با فیلم “سینما سینماست” آغاز کرد. تهامی تاکنون در فیلم‌های سینمایی چون “ساحره”، “دفتری از آسمان”، “شراره”، “مریم مقدس”، “این زن حرف نمی‌زند”، “به رنگ ارغوان”، “از دوردست”، “شبانه”، “سرگیجه”، “نسل جادویی”، “آن مرد آمد”، “خواب زمستانی”، “برف روی شیروانی داغ”، “بی خداحافظی”، “گناهکاران”، “گام‌های شیدایی”، “دل بی قرار” و “تنها در چند دقیقه سکوت” ایفای نقش کرده است.

ازدواج
آقای کوروش تهامی که از ازدواج اولش با همسر اولش شبنم طلوعی (بازیگر) خاطره خوبی نداشته و پس از خروج شبنم طلوعی از ایران از وی جدا شد، پس از مدت‌ها با پونه یزدانی ازدواج کرد.
خانم پونه یزدانی فارغ التحصیل رشتهٔ نقاشی می‌باشد و دو دوره گریم بین‌المللی را گذرانده است. کوروش تهامی درباره نحوه آشنایی اش با همسرش می‌گوید: “نحوه آشنایی ما خیلی هنری بود. همسرم برای خرید یک سی‌دی موسیقی وارد مغازه‌ای شد که من هم داشتم از آنجا خرید می‌کردم و اتفاقا من هم آن موسیقی را خیلی دوست داشتم. وقتی دیدم ایشان سخت مشغول توضیح دادن هستند و فروشنده هم متوجه نمی‌شود، وارد معرکه شدم و با توضیحاتم که البته کمی هم مخصوص بود، مغازه‌دار را متوجه کردم موسیقی کار کیست و خواننده آن آلبوم چه کسی است. اولین جرقه آشنایی ما آنجا بود و بعد هم رفت‌وآمد‌های معمول، خواستگاری و ازدواج اتفاق افتاد.

• اینستاگرام:
kooroshtahami

• وبسایت:
kooroshtahami.com

• وبسایت:
صفحه در ویکی پدیا

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود