کامران تفتی

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تاتر، سینما و تلویزیون، مجری، خواننده

 معرفی/ بیوگرافی:

کامران تفتی (به انگلیسی: Kamran Tafti) هنرمند ایرانی، زاده 19 فروردین 1358 در تهران است.

آقای کامران تفتی فارغ التحصیل رشتهٔ بازیگری است و فرزند اردشیر تفتی، بازیگر تلویزیون می‌باشد. او از کودکی تئاتر را در کنار پدرش آغاز کرد و تا زمان ورود به دانشگاه در کنار تحصیل مشغول به تجربه اندوزی در صحنه‌ها بود. وی در زمان دانشجویی با کارهای دانشجویی وارد فضای حرفه‌ای تئاتر کشور شد و با استادانی چون حمید امجد، محمد رضایی راد، محمد چرمشیر، بهزاد فراهانی، قطب الدین صادقی و منیژه محمدی و …. تئاترهایی را به روی صحنه برد و تاکنون اجراهایش در فضای حرفه‌ای تئاتر کشور ادامه دارد.

اولین کار تصویری او بازی در سریال “ولایت عشق” به کارگردانی مهدی فخیم زاده بود و سپس با بازی در سریال‌های “خواب و بیدار”، “حس سوم” و “بی صدا فریاد کن” فعالیتش را با مهدی فخیم زاده ادامه داد و دیده شد.

بازی در سریال‌های «پای پیاده»، «کارآگاهان»، «زمانی برای پشیمانی»، «خسته دلان»، «شمس العماره»، «شهر دقیانوس»، «زیر هشت»، «تاوان»، «تبریز در مه»، «ششمین نفر»، «پنجره»، «راز پنهان»، «راز و نیاز»، «دیوار»، «ستاره حیات» و فیلم‌های سینمایی «سلام بر عشق»، «پایان نامه»، «مرگ کسب و کار من است»، «گلوگاه» و «رسوایی» از جمله دیگر کارهای اوست.

جالب است بدانید که کامران تفتی یک برادر کوچکتر از خود به نام کیوان تفتی دارد که متولد 1363 می‌باشد و در عرصه موسیقی فعالیت می‌کند.

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت