شهره قمر

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تاتر، سینما و تلویزیون، نوازنده

 معرفی/ بیوگرافی:

شهره قمر (به انگلیسی: Shohreh Ghamar) هنرمند ایرانی، متولد 12 مهر 1372 در کردستان است.

خانم شهره قمر یکی از هنرمندان شناخته شده در عرصه سینما و بازیگری است. او بازیگری را از سال 1388 زمانی که نوجوان بود آغاز کرد و تاکنون در فیلم‌های سینمایی متعددی ایفای نقش داشته است. بسیاری از علاقه‌مندان و طرفداران ایشان را به عنوان دختر هزار چهره سینما نیز می‌شناسند.

به نقل از وب‌سایت این هنرمند:
«شهره قمر بازیگر صرف سینمای ایران، که بسیاری از مخاطبانش اعم از مخاطبان خاص و عام از اهالی سینما و غیر سینما و حتی منتقدان که او را به خاطر گریم‌های متفاوتش« دختر هزار چهره سینما » می‌نامند که همیشه از چهره واقعی اش فرسنگ‌ها فاصله گرفته و تنها تکیه اش به بازیگریش بوده است.
او بازیگری را از سال 1388 زمانی که نوجوان بود آغاز کرد و پایه بازیگری وی « سینماست ». شهره قمر وجه تمایز و تفاوت خود را نسبت به سایر بازیگران هم نسل خود در « گریم‌ها و تغییر صدایش » و بازیگری صرفش در سینما می‌داند، رفتن در قالب گریم‌های متفاوت و خاص سینما، در کنار تغییر صدایش به نسبت نقشش را وجه تمایز و تفاوت نسبت به سایر بازیگران دانسته و به این وجه تفاوت اعتقاد دارد و این ویژگی را به عنوان یک سبک به نام خودش به ثبت رسانیده است.
شهره قمر این ادعا را به حق، از اولین حضورش در سینما از سال (1388) در فیلم سینمایی «انعکاس» و فیلم‌های دیگرش همچون دل بی قرار – کریستال – دربست آزادی و فیلم‌های دیگرش اثبات کرده است. در واقع می‌توان گفت ریسک بزرگی هم محسوب می‌شد. در فیلم (انعکاس) نوجوانی بود که در قالب زنی اغواگر قرار گرفت و توانست با بازی خوب و باور پذیرش با اولین فیلمش نام خود را در سینما تثبیت کند. شهره قمر به بازیگری معروف است که همیشه در فیلم‌هایش از چهره واقعی اش گذشته و تنها تکیه اش در بازیگری به بازیش بوده و این ادعائیست که تا به امروز در فیلم‌هایش ثابت کرده است. در واقع اگر تمامی فیلم‌های سینمایی اش را که در تمامی آن‌ها نقش اصلی دختر فیلم را به عهده داشت در کنار هم بگذاریم نمی‌توان تشخیص داد که بازیگر تمام این فیلم‌ها یک نفر است و آن کسی نیست جز بازیگر مطلق سینمای ایران شهره قمر و قطعا به این دلیل بتوان او را دختر هزار چهره سینمای ایران نامید.

شهره قمر وجه تمایز دیگر خود را با سایرین بازیگری صرفش در سینما می‌داند و اینکه به کار در تله فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی علاقه واعتقادی ندارد.»

• وبسایت:
shohrehghamar.com

• اینستاگرام:
shohrehghamarofficiall

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت