شهرام حقیقت دوست

Shahram Haghighat Doost

شهرام حقیقت دوست

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تاتر، سینما و تلویزیون

 معرفی/ بیوگرافی:

شهرام حقیقت دوست (به انگلیسی: Shahram Haghighat Doost) هنرمند ، زادهٔ 27 اسفندماه 1351 در رشت است.

آقای شهرام حقیقت دوست، مجرد و دارای تحصیلات لیسانس در رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است. بازیگری را از سال 1373 و با بازی در نمایش “پسر کارون” (امیر دژاکام، 1373) شروع کرد و با بازی در مجموعه تلویزیونی “مهر خوبان” (یوسف سیدمهدوی، 1374) به تلویزیون آمد. حقیقت دوست با بازی در نقش کوتاهی در فیلم “درخت گلابی” (داریوش مهرجویی، 1376) وارد عرصه سینما شد.

بازی روان او در مجموعه‌های تلویزیونی و به خصوص در مجموعه “خط قرمز” (1379) نشان از توانایی‌های او دارد. حقیقت دوست با مجموعه پرمخاطب “خط قرمز” در اوج بازیگری اش قرار گرفت و برای مدتی کم کار شد تا این که با مجموعه‌های “مختارنامه”، “شوق پرواز” و سپس “خداحافظ بچه” حضور دوباره‌ای در تلویزیون داشت.

او هنوز فرصت خودنمایی در عرصه سینما را پیدا نکرده است. بازی متفاوت او در فیلم “عطش” (1381) به دلیل ضعف در شخصیت پردازی دیده نشد. نقش آفرینی بسیار زیبای او در فیلم “جنایت” (محمدعلی سجادی)، بازی ماندگاری در کارنامه او به یادگار گذاشت.

• وبسایت:
shahramhaghighatdust.com

• وبسایت:
صفحه در وب‌گاه سوره

• اینستاگرام:
shahram_hds

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت