سیامک انصاری

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تاتر، سینما و تلویزیون، کارگردان

 معرفی/ بیوگرافی:

سیامک انصاری (به انگلیسی: Siamak Ansari) هنرمند ، زادهٔ 12 اَمرداد 1347 در تهران است.

آقای سیامک انصاری فارغ التحصیل رشته کارشناسی نمایش و تلویزیون از دانشگاه آزاد اسلامی است. او تا به حال در سمت‌های بازیگری، کارگردانی40 نمایش در زمان تحصیل و بازی در 3 فیلم کوتاه تجربی فعالیت کرده‌ است.

در وب سایت شخصی او از زبان خودش می‌خوانیم : زمانی فکر می‌کردم که بازیگری بیشتر از اینکه شغلم باشد تفریحم بود … خاصیت گذشت زمان این بود که بازیگری را تبدیل به حرفه من کرد. گذشت زمان و نگاه جدی اطرافیانم نتوانست لحظات شاد و مفرح دوران بازیگری ام را به یک حرفه سست و بی روح تبدیل کند ولی اگر عشق به بازی موجودیت پیدا می‌کند فقط بخاطر وجود همان لحظات است. یعنی درست همان لحظاتی که در آن احساس بی وزنی می‌کنم.

ازدواج
سیامک انصاری با همسرش از طریق یکی از دوستان خانوادگی مشترکشان آشنا شده است و یک سال از زندگی مشترکشان می‌گذرد. همسرش دارای لیسانس معماری داخلی و مدرک معادل لیسانس برنامه‌‌نویسی کامپیوتر می‌باشد.

• وبسایت:
siamakansari.com

• وبسایت:
صفحه در وب‌گاه سوره

• اینستاگرام:
siamakansari_official

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت