سحر زکریا

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تاتر، سینما و تلویزیون

 معرفی/ بیوگرافی:

سحر زکریا (به انگلیسی: Sahar Zakaria) هنرمند ، زادهٔ 28 آذر 1352 در اراک است.

خانم سحر زکریا با بازی در مجموعه تلویزیونی « در پناه تو » به کارگردانی حمید لبخنده در سال 1374 (در نقش دخترعموی رامین) وارد دنیای بازیگری تلویزیون شد. سپس توانایی خود را در بازی در نمایش‌ها و تله تئاترهای مختلف اثبات نمود. اما شاید از بازی در فیلم « مردی از جنس بلور » بود که بیشتر از قبل دیده شد و بار دیگر به تلویزیون بازگشت و نقش‌های دیگری نیز در چندین مجموعه ایفا نمود.

او کار خود را با بازی در مجموعه‌های تلویزیونی مهران مدیری مانند پاورچین و مرد دوهزارچهره ادامه داد. همچنین در مجموعهٔ ویدئویی قهوهٔ تلخ بازی کرده‌است.

بازی در نقش همسر رابین هود در مجموعه طنز « قطار ابدی » تا حدودی بیشتری او را به شهرت رساند، اما شاید او با برنامه طنز « پاورچین » بود که هم استعدادهای نهفته بازی در نقش کمدی خود را بروز داد و هم توانست به محبوبیت بالایی دست یابد.

خانم سحر زکریا در سالهای اخیر بلحاظ عملکردش در دفاع از حقوق مردم و همچنین افشاگری علیه برخی سلبریتی‌ها، نزد مخاطبانش و مردم جامعه محبوبیت بسیار بالایی یافته است.

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت