پیمان ابدی

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بدل‌کار ایرانی

 معرفی/ بیوگرافی:

پیمان جلالی ابدی (به انگلیسی: Peyman Abadi) هنرمند آلمانی ایرانی ، متولد 1351 تهران – 16 اردیبهشت 1388 تهران بود.

به‌خاطر فعالیت در مجموعهٔ هشدار برای کبرا 11 به شهرت رسید. وی در 16 اردیبهشت 1388 در حین ایفای نقش بدل‌کاری در فیلم چشم‌های نامحسوس بر اثر حادثه، جان خود را از دست داد.

زندگی
آقای پیمان جلالی ابدی زاده 11 آبان 1351 در محلهٔ یوسف‌آباد تهران است. او در 6 سالگی به ورزش اسکی پرداخت و در 12 سالگی برای ادامه تحصیل به آلمان و شهر کلن سفر کرد. پیمان ابدی طراح و کارگردان صحنه‌های اکشن بود. وی همچنین به چهار زبان انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی و ایتالیایی تسلط داشت. رشته تخصصی ورزشی او شیرجه (Diving) بود. او در مسابقات قهرمانی جهان، قهرمانی اروپا و قهرمانی آلمان، روی‌هم رفته 37 مدال کسب نمود و به خاطر شیرجه بی‌همتایش در فرانکفورت، موفق به ثبت نام خود در رکوردهای گینس گردید. او عضو تیم Action concept (یکی از 4 تیم برتر اکشن جهان) بود و با طراحی و اجرای صحنه‌های اکشن در پروژه‌های پـُرآوازه‌ای مانند هشدار برای کبرا 11، پلیس‌های موتورسوار، 100 درجه، دلقک، و فرشتگان وحشی، مهارت‌های علمی و فنی خود را به نمایش گذاشت.
پیمان ابدی در سال 1385 به ایران بازگشت و یک آموزشگاه حرفه‌ای اکشن تأسیس نمود. پیمان ابدی در 20 آذر 1386 با ساناز نوروززاده ازدواج کرد.

درگذشت
او سرانجام در عصر روز چهارشنبه 16 اردیبهشت 1388 در حین اجرای یک صحنه اکشن، در تله‌فیلم چشم‌های نامحسوس به کارگردانی محسن موسویان جان خود را از دست داد. پیکر او در قطعهٔ هنرمندان بهشت زهرا تهران به خاک سپرده شده‌است.

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت