حنانه شهشهانی

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تاتر، سینما و تلویزیون، مدلینگ

 معرفی/ بیوگرافی:

حنانه شهشهانی (به انگلیسی: Hannaneh Shahshahani) هنرمند ، متولد چهارم اسفند 1368‎ است.

خانم حنانه شهشهانی در رشته موسیقی تحصیل کرده است و ویولن ساز تخصصی اوست. او بازیگری را در 4 سالگی و با سریال “شلیک نهایی” آغاز کرد و سپس چند کار کودک با شاهپور قریب انجام داد. وی مدتی برای ادامه تحصیل به ارمنستان رفت و در سن 16 سالگی به ایران بازگشت. بعد از بازگشت در فیلم سینمایی “زاگرس” به ایفای نقش پرداخت و بعد از این فیلم در تله فیلم “بلند گریه کن” ساخته اسماعیل فلاح پور به ایفای نقش پرداخت. از دیگر کارهای هنری اش می‌توان به بازی در فیلم‌های سینمایی “میم مثل مادر”، “حرفه‌ای‌ ها” و سریال‌های “کلاه پهلوی”، “یک مشت پرعقاب”، “ترانه مادری”، “مثل هیچ کس”، “جاودانگی” و تله فیلم “پروانه‌ها” اشاره کرد.

این روزها تصاویر بدون حجاب از حنانه شهشهانی در فضای مجازی منتشر شده، در حالی که گفته می‌شود او اعلام کرده از ایران رفته است. برخی رسانه‌های ایرانی، این اقدام بازیگر کلاه پهلوی، سریالی درباره ماجرای کشف حجاب را، نشانه میزان تاثیر این برنامه تلویزیونی بر مخاطبان‌اش دانسته‌اند!

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود