پندار اکبری

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون

 معرفی/ بیوگرافی:

پندار اکبری (به انگلیسی: Pendar Akbari) هنرمند، زاده 14 آذر 1361 در تهران است.

آقای پندار اکبری فرزند اول عبدالرضا اکبری یک تدوینگر و بازیگر است. وی فارغ التحصیل رشتهٔ عکاسی و تصویر برداری است. پندار اکبری از سال 1380 بازیگری را در آموزشگاه «سپیده آذین» زیر نظر پدرش عبدالرضا اکبری آغاز کرد و با بازی در سریال «نوعروس» به تلویزیون راه یافت. مدتی پس از بازی به کار تدوین پرداخت و دوباره با سریال «طفلان مسلم» به تلویزیون بازگشت.

وی در مجموعه «تلاش»، « زمزمه محبت» به کارگردانی پدرش، «عید آن سال» به کارگردانی سعید ابراهیمی‌فر، سریال «نو عروس»، سریال «پشت صحنه»، «بوی غریب پاییز»، مجموعه «پس از سال ها» و مجموعه «پنجمین خورشید» در نقش آقا غلامرضا بازی کرده است. همچنین پندار اکبری اخیراً در سریال «فاصله ها» و مجموعه «شاید برای شما هم اتفاق بیافتد» به ایفای نقش پرداخته است.

جالب است بدانید که عمو و پدر پندار اکبری نوازنده و استاد ویالن هستند و برادر کوچکترش، عرفان هم نوازنده خوب تنبک و تار است.

• اینستاگرام:
pendarakbari

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت