پریناز ایزدیار

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تاتر، سینما و تلویزیون

 معرفی/ بیوگرافی:

پریناز ایزدیار (به انگلیسی: Parinaz Izadyar) هنرمند ، متولد هشتم شهریور 1364 است.

خانم پریناز ایزدیار دارای تحصیلات لیسانس گرافیک می‌باشد. وی فعالیت سینمایی خود را از سال 1386 با فیلم «یک مرد یک شهر» به کارگردانی حسن هدایت آغاز کرد. یک سال بعد تله فیلم «همان روز» به کارگردانی علیرضا امینی را بازی کرد و بعد از آن بود که تعداد تله‌ فیلم‌هایش زیاد شد و با کارگردان‌هایی همچون فرزاد موتمن، مسعود آب‌پرور، فریدون فرهودی و شاهد احمدلو کار کرد.

سپس در فیلم‌های سینمایی «داشتن یا نداشتن» و «ورود آقایان ممنوع» بازی کرد اما موفقیت چشمگیری کسب نکرد. تا اینکه در سریال «پنج کیلومتر تا بهشت» به کارگردانی علیرضا افخمی که اولین تجربه او محسوب می‌شد، ظاهر شد و دیده شد. در ادامه با بازی در سریال «زمانه» به کارگردانی، حسن فتحی بیش از پیش در نظر مردم به چهره‌ای شناخته‌شده تبدیل شد.

پس از آن در سریال‌های «مثل یک کابوس»، «روبیک» (نمایش خانگی) و فیلم‌های سینمایی «اینجا بدون من» (1389)، «خط ویژه» (1392)، «این سیب هم برای تو» (1393) و «360 درجه» (1393) به ایفای نقش پرداخت.

• اینستاگرام:
parinazizadyar

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت