پیمان معادی

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تاتر، سینما و تلویزیون، طراح صحنه و لباس، فیلمنامه نویس و کارگردان

 معرفی/ بیوگرافی:

پیمان معادی (به انگلیسی: Peyman Moadi) هنرمند امریکایی ایرانی تبار ، متولد زادهٔ 1349 در نیویورک است.

آقای پیمان معادی فارغ التحصیل رشته مهندسی متالورژی از دانشگاه آزاد کرج سال (1373) می‌باشد. او متاهل است و یک دختر دارد. به عنوان فیلمنامه نویس با نگارش فیلمنامه “آواز قو” فعالیت خود را در سینما آغاز کرد. به عنوان بازیگر در سال 1387 برای اولین بار در فیلم “درباره الی …” ظاهر شد و بازی ماندگاری از خود به جای گذاشت.

در خبرها آمده است که بزودی پیمان معادی در کنار “کریستن استوارت” ستاره مشهور سری فیلم‌های بسیار پرفروش و موفق “گرگ و میش” ظاهر می‌شود. این فیلم یک درام مستقل به نام کمپ اشعه ایکس است. امسال از پیمان معادی فیلم “آخرین شوالیه‌ها” در کنار “کلایو اون” و “مورگان فریمن” نیز به نمایش در خواهد آمد. او در این فیلم که در جمهوری چک فیلمبرداری شده است نقش یک امپراتور را بازی می‌کند. همچنین او امسال در مجموعه تلویزیونی “عدالت جنایتکارانه” در کنار ستاره بزرگ “جیمز گاندولفینی” بازی کرده است.

پیمان معادی به خاطر بازی در فیلم‌های “جدایی نادر از سیمین” و “درباره الی” و حضورش در مجامع معتبری همچون مراسم اسکار و جشنواره برلین، در صحنه بین‌المللی چهره شناخته شده‌ای است و باید دید در ادامه حضورش در عرصه بین‌المللی چه کارنامه‌ای خواهد داشت. سال 1391 فیلم “برف روی کاج‌ها” که اولین تجربه کارگردانی اوست روی پرده سینماهای ایران رفت که مورد اقبال منتقدان نیز قرار گرفت.

• اینستاگرام:
paymanmaadi

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود