امیرحسین آرمان

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تاتر، سینما و تلویزیون

 معرفی/ بیوگرافی:

امیرحسین آرمان (به انگلیسی: Amir Hossein Arman) هنرمند ، متولد چهاردهم آبان 1361 است.

آقای امیرحسین آرمان، بازیگر جوان سینمای ایران است که در ابتدای راه بازیگری اش با انتخاب‌های درست مسیر خوبی را برای رسیدن به قله‌های موفقیت پیش گرفته است. او با تخصص در کار دکوراسیون، مسلط بودن به زبان انگلیسی و آموختن علم روانشناسی، بازیگری را پیشه حرفه‌ای خود کرده است و امید دارد در این وادی خوش بدرخشد.

امیرحسین آرمان سال 1381 با شرکت در کلاس‌های مصطفی اسکویی فن بازیگری را آموخت و سپس سال 1383 با بازی در فیلم سینمایی “ازدواج به سبک ایرانی”حسن فتحی شروع کرد و از همان سال به صورت رسمی وارد کار بازیگری شد. او تاکنون با بازی در فیلم‌های “هدف اصلی”، “صد سال به این سالها”، “امشب شب مهتابه”، “یه حبه قند”، “بیداری رویاها”، “در امتداد شهر “، “برف روی شیروانی داغ”، ” من مادر هستم”، “دوباره با هم”، “ساکن خانه چوبی”، ” بشارت به یک شهروند هزاره سوم”، “نازنین” و سریال‌های “کلاه پهلوی” و “سرزمین کهن” استعداد‌های فراوانی را از خود نشان داده است.

• اینستاگرام:
amirarman

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت