ارسلان حسن زاده

Arsalan HassanZadeh

ارسلان حسن زاده

 تخصص/مهارت:

مدلینگ

 معرفی/ بیوگرافی:

ارسلان حسن زاده (به انگلیسی: Arsalan HassanZadeh) هنرمند مدل ایرانی است.

آقای ارسلان حسن زاده در رابطه یا مدلینک می‌گوید:
برای مدل شدن تنها نباید ظاهری جذاب داشته باشید، بلکه باید هنر و توانایی مدل بودن را نیز داشته باشید!
مدلینگ تنها تفریح و لذت نیست، سختی‌های خودش را دارد، رژیم غذایی حرفه‌ای، آموزش پیشرفته، علاقه، پشت کار، تمرینات حرفه‌ای و …
برترین مدل‌های جهان اکثرا” دارای چهره‌های معمولی هستند اما با علاقه، پشتکار، گذراندن آموزش پیشرفته و در نتیجه به دست آوردن هنر و توانایی مدل بودن توانسته اند در این زمینه پیشرفت چشمگیری داشته باشند.
وی همچنین افزود: یکی از دغدغه‌های مهم من ورزش و رژیم غذایی است.از ابتدای زمانی که شروع به فعالیت حرفه‌ای در این زمینه کردم حدودا 10 سال است که محدودیت غذایی دارم و بسیاری از غذاها را که برای سلامتی بدن مضر است مصرف نمیکنم.
همینطور عدم استعمال دخانیات یکی از فاکتورهایی است که به شدت به آن پایبند هستم و تحت هیچ شرایطی نه تنها مصرف نمیکنم بلکه در معرض دود مصرف دیگران هم قرار نمیگیرم. همچنین 5 روزدر هفته بصورت کاملا جدی به ورزش فیتنس مادلینگ مشغول هستم و شاگردان زیادی در این زمینه دارم که برنامهٔ تمرین شان را از من تامین می‌کنند.

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت