نقاشی‌های آبرنگ بنا و معماری sunga park سونگا پارک

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

نقاشی‌های آبرنگ بنا و معماری sunga park سونگا پارک
سونگا پارک نام یک هنرمند معاصر خارجی است که آثاری زیبا و بخصوص را خلق می‌کند.

مجموعه نقاشی‌های آبرنگ sunga park جزو پربیننده‌ترین صفحات در دنیای مجازی نمایىش اثر و معرفى هنرمند است و طرفداران بسیاری دارد. نقاشی‌های آبرنگ با موضوع معمارى و بناى او حال و هواى رویا دارند، می‌چکند و محو می‌شوند، مانند خاطره دوباره به نظر می‌رسند. سونگا پارک، طراح گرافیک و تصویرساز و طراح کاغذ دیوارى است که در بوسان کره جنوبى زندگى و فعالیت می‌کند. على رغم حرفه او که همان طراحى کاغذ دیواری است، به نظر می‌رسد علاقه اصلى او نقاشى و آبرنگ است. او به ندرت از برنامه‌هایی مثل فتوشاپ یا نرم افزارهایی از این دست استفاده می‌کند در عوض دما و رطوبت نقش اصلی‌ را در بهبود کیفیت آثارش بازی‌ می‌‌کنند.

طراحی‌های دقیق او گویای چشم تیزبین و علاقه وافر او به انتقال جزئیات به وسیله آبرنگ بر روی کاغذ است.

برای او هر چشم انداز منبعی است برای مطالعهٔ فضا و معماری واقع در نقاط مختلف جهان، شامل لندن، پاریس، بوسان، استامبول، ونیز و آکسفورد.

این هنرمند خود آموخته که در رشته اقتصاد فارغ التحصیل شده است می‌گوید: «نمی‌‌توانم به طور دقیق به شما بگویم حرفه اصلی‌ من چیست ولی‌ علاقه دارم کاری متفاوت را نشان دهم.» او ادامه می‌‌دهد: «در طول تحصیلاتم در رشته اقتصاد هنگامی که به این نکته پی‌ بردم که علاقهٔ چندانی به کار در این رشته ندارم، شرکت در کلاس‌های فلسفه و تاریخ را، البته بدون اجازه اساتید، شروع کردم. تا جایی که یکی‌ از اساتید متوجه شد و مرا از کلاس بیرون انداخت! این اتفاق باعث شد تفکراتم را در مورد آفرینش هنری و زندگی‌ بازنگری کنم. همچنین نام نویسی و شرکت در مدارس هنر را نیز وقت تلف کردن می‌دانستم، به همین دلیل تصمیم گرفتم زمان و انرژی‌ام را روی علاقه‌ام منعطف کنم و هم زمان آموزش‌هایی‌ جهت بهبود مهارت‌هایم در طراحی وب سایت و فلش و تصویرسازی ببینم.»

در جواب این سوال که آیا قصد برگزاری نمایشگاه از نقاشی‌های خود را دارد یا خیر او می‌گوید: «من به طور گسترده کارهایم را در فضای مجازی به نمایش می‌گذارم. این شیوه را مؤثرتر از برگزاری نمایشگاه در گالری‌ها یافته‌ام. دنیای مجازی این امکان را برای من فراهم کرده است تا با مخاطبان و علاقمندان نقاشی‌هایم در نقاط مختلف جهان به طور مستقیم در ارتباط باشم، گذشته از این با وجودِ کار تمام وقت و سفر‌های متعدد‌، در حال حاضر نمی‌‌توانم برای برگزاری نمایشگاه اقدام کنم، که البته اصراری هم ندارم.»


دیدن منابع مطالب

بخش‌های مرتبط
مجله هنرمجله دانستنی‌های هنر

ژورنال‌های لیلیت

مجموعه‌ای جامع از مجلات دانستنی‌ها و مطالب مفید با موضوعات گوناگون و متنوع

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت