گالری هنری اوکلند

Auckland Art Gallery Toi o Tāmaki

گالری هنری اوکلند

 درباره/معرفی:

گالری هنر اوکلند یک گالری عمومی عمومی در شهر اوکلند کشور نیوزیلند است و دارای مجموعه گسترده‌ای از آثار هنری ملی و بین‌المللی است. این مجموعه اغلب میزبان نمایشگاه‌های بین‌المللی مسافرتی می‌باشد.

گالری هنر اوکلند در زیر تپه آلبرت پارک در منطقه مرکزی اوکلند قرار گرفته است، این گالری در سال 1888 به عنوان اولین گالری هنری دائمی در نیوزیلند تاسیس شد.

این ساختمان در اصل شامل گالری هنری آکولند و همچنین کتابخانه عمومی آکولند بوده است که با مجموعه‌هایی که توسط سر جورج گری و جیمز تانک مکلیو، فرماندار تاسیس شد.
گالری هنر اوکلند دومین گالری هنری عمومی در نیوزلند بود که سه سال بعد از سال 1884 در گالری هنری عمومی دانتین افتتاح شد و آکادمی هنرهای زیبای نیوزلند در سال 1892 و یک کتابخانه عمومی ولینگتون در سال 1893 افتتاح شد.

در سال 2009 اعلام شد که این موزه کمک مالی با ارزش بیش از 100 میلیون دلار از جولیان رابرتسون کارآفرین آمریکایی دریافت کرد.

• آدرس:
نیوزیلند / اوکلند

• تلفن:
+649-3791349

• وبسایت:
aucklandartgallery.com

• ایمیل:

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

تور مجازی

درباره

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود