الناز عبدالهی نژاد

Elnaz AbdollahiNejad

الناز عبدالهی نژاد

 تخصص/مهارت:

طراح و نقاش، خطاط، مدرس هنر

 معرفی/ بیوگرافی:

الناز عبدالهی نژاد (به انگلیسی: Elnaz AbdollahiNejad) هنرمند ایرانی، متولد در تهران است.

خانم الناز عبدالهی نژاد ، از هنرمندان موفق ایران می‌باشد. ایشان دارای تحصیلات لیسانس رشته تربیت بدنی است و مدرس هنر طراحی و نقاشی می‌باشد. این هنرمند هنر طراحی و نقاشی را بصورت حرفه‌ای انجام می‌دهد و تاکنون سوابق درخشانی در عرصه هنر داشته است. از مجموعه آثار الناز عبدالهی نژاد می‌توان به مجموعهٔ زیبا و منحصربفرد «خواب رنگ‌ها» اشاره نمود که متشکل از آثار مدرن، کالیگرافی نقاشیخط و پرتره چهره می‌باشد.
خانم الناز عبدالهی نژاد علاوه بر انجام هنر نقاشی، در تدریس تخصصی طراحی چهره و همچنین تابلوهای نقاشی بصورت حضوری و مجازی نیز فعالیت دارد.

خانم الناز عبدالهی نژاد دربارهٔ فعالیت هنری خود گفته است:
« از سن پیش از دبستان نقاشی را شروع کردم، کلاس‌های مختلف رفتم‌، عاشق نقاشی کردن بودم و یکی از تفریحات مورد علاقه کودکی‌ام انجام نقاشی بود. از سال 1389 به‌طور حرفه ای نقاشی و طراحی انجام میدهم و نقاشی تدریس می‌کنم. مدرک طراحی زنده و رنگ روغن و مداد رنگی و همینطور پاستل را بعداز گذراندن 33 ترم در سال 1391 اخذ کردم، همینطور مدرک تفسیر نقاشی کودکان در سال 1399 و نقاشی مدرن و کالیگرافی در سال 1399 و همچنین موفق به دریافت لوح تقدیر در مسابقات مختلف نقاشی مانند نقاشی غزه و طراحی زنده و … و شرکت در نمایشگاه‌های گروهی مختلف نقاشی از سال 1393 بوده‌ام و شرکت در نمایشگاه نقاشی کشور ترکیه با موضوع زن و اخذ مدرک بین المللی (سرتیفیکیت). همچنین تاکنون از کشورهای ترکیه، تایلند، هند، آلمان، برزیل سفارش نقاشی داشته و ارسال نموده‌ام، پذیرش سفارش انواع تابلوهای نقاشی مدرن و کلاسیک، کالیگرافی قرآنی و شعر و نقاشی‌خط، طراحی و نقاشی چهره با قابلیت ارسال به سراسر کشور و خارج از کشور نیز انجام می‌گردد و ضمنأ بخشی از هزینه فروش تابلوها و نقاشی‌ها صرف خیریه کمک به کودکان عقب مانده ذهنی می‌باشد.»

“شما را به دیدن نمایشگاه آثار ایشان دعوت می‌نمائیم”

• آدرس:

• تلفن:
09394207746

• اینستاگرام:
elnaz_abdollahi.art

• رویدادهای جاری:

خواب رنگ‌ها ¦ نمایشگاه آثار الناز عبدالهی نژاد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت