⌘ اعداد قرینه و ساعت‌های معکوس (THE REVERSED HOURS)

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

آیا تابحال برایتان اتفاق افتاده که بطور مرتب اعداد رُند ساعت و دقیقه و یا تقویم باهم جفت و جور شوند، بطوریکه ناگهان با ⌘ اعداد قرینه و ساعت‌های معکوس (THE REVERSED HOURS) برخورد کنید و ندانید که یعنی چه؟! بطورکلی فرشتگان از انسان‌ها مراقبت می‌کنند، هرچقدر که یک انسان بیشتر مهربان و پرهیزکار باشد، نشانه‌های بیشتری از فرشتگان دریافت می‌کند و بلعکس. نشانه‌های فرشتگان همیشه نه در قالب اعداد ساعت، بلکه به صورت‌های مختلفی ممکن است رخ دهد و شما برای دریافت پیام فرشتگان باید نشانه‌ها را بشناسید! گاهی ممکن است با جور شدن اعداد ساعت همراه باشد، بعضی مواقع ممکن است با جور شدن اتفاقی تعدادی سنگ یا برگ یا هرچیز دیگر نمایان شود! نشانه‌های فرشتگان مانند جورشدن اعداد 1111 پیغام خیر دارند و شما اگر درحال تصمیم گرفتن هستید و چنین نشانه‌ای را بطور اتفاقی دیدید می‌توانید از آن استقبال کنید و گاهی مانند جور شدن عدد 666 خبر از اتفاق شر و ناگوار می‌دهند و شما اگر درحال تصمیم گرفتن هستید و چنین نشانه‌ای را بطور اتفاقی دیدید، در آن لحظه باید بیشتر تامل کنید و با دقت بیشتری تصمیم بگیرید. یا به عنوان مثال اگر سردرگم شده‌اید و بر سر یک دوراهی مانده‌اید به نشانه‌هایی که فرشتگان برایتان می‌فرستند دقت کنید! به عنوان مثال دیدن اتفاقی یک شاپرک سفید، یا دیدن یک پر سفید در لحظه تصمیم گیری می‌تواند نشانه مثبتی باشد و دیدن اتفاقی موجودات سیاه رنگ و یا چیزهای منزجر کننده می‌تواند نشانه منفی جهت تصمیم گیری باشد. در این مطلب به شرح موضوع و بررسی اینکه طبق فلسفه راز اعداد و فرشتگان و علم نجوم آسترولوژی و طالع بینی ستارگان ⌘ اعداد قرینه و ساعت‌های معکوس (THE REVERSED HOURS) نشانه ی چیست خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید…

⌘ اعداد قرینه و ساعت‌های معکوس (THE REVERSED HOURS)

علت و دلیل دیدن اتفاقی اعداد جور متقارن قرینه و ساعت‌های معکوس چیست؟

در اینجا معانی تمام ساعات آینه معکوس آورده شده است . اینها به شما درک درستی از پیام در پشت ساعاتی مانند 12:21 ، 21:12 ، 01:10 و غیره را می دهد. وقتی با ساعتی معکوس روبرو می شویم ، گاهی اوقات می تواند احساس خاصی به ما بدهد. در واقع ، این بدان دلیل است که ناخودآگاه شما علامتی را دریافت کرده است که توسط یک نهاد معنوی ، توسط یک راهنما ، یا شاید تعجب آورترین آن توسط خود شما ارسال شده باشد.
ما به آن نام فرشته نگهبان را می دهیم که در ساعتی معکوس که دیده اید تأثیر دارد. سپس می توانید درک کنید که چگونه ساعت را با کمک آثار Doreen Virtue تفسیر کنید. ما همچنین به شما کمک خواهیم کرد که ساعتهای معکوس را با کمک علم عددی معکوس کنید .
بعد از آن ، این به شما بستگی دارد که به درون خود نگاه کنید و پیامی را که شخصاً به شما خطاب شده است تعیین کنید.

اهمیت ساعات معکوس با فرشتگان نگهبان
با مطالعه می توان دریافت که 72 فرشته نگهبان وجود دارد که به آنها 72 نام خدا نیز گفته می شود. آنها در طول زندگی ما را دنبال می کنند و اگر می دانیم چگونه از طریق همزمانی با آنها ارتباط برقرار کنیم می توانیم انواع اطلاعات مربوط به آینده ما را دریافت کنیم.
با کلیک روی یکی از دکمه های سبز رنگ زیر می توانید پیام فرشته نگهبان فرشته مربوط به ساعت آینه معکوس را انتخاب کنید. فرشتگان روش های مختلفی برای برقراری ارتباط با ما دارند.
این می تواند اشکال مختلفی داشته باشد مانند پر سفید که از جلوی چشم ما عبور می کند ، یک مجسمه کوچک فرشته یا درخشش های رنگی،یا مشاهده ابری که به شکل فرشته ظاهر می شود و… . بسیار مهم است که در برابر نیروهای مختلف وجودی که همزمان با ما وجود دارند ، باز باشیم.
این می تواند به ما کمک کند تا از چالش های دشوار عبور کنیم. با کار با 72 فرشته می توانید چاکرای خود و انرژی خود را تنظیم کنید. فرشتگان به شما در انجام مراقبه کمک می کنند و قادر به ارائه راهنمایی قدرتمندی هستند که بیداری معنوی شما را تسریع می کند.

اهمیت ساعتهای معکوس در شماره شناسی
اعداد شناسی به ما امکان می دهد اعداد و ارقامی را تجزیه و تحلیل کنیم که اطلاعات دقیق در مورد مسیر زندگی شما را فراهم می کند. اعم از یک ساعت ، تاریخ تولد یا حتی پلاک ، توالی اعداد در همه جا یافت می شود.
اعداد غالباً یک پیام رمزگذاری شده را تشکیل می دهند که برای ما ارسال شده است اما باید ابتدا رمزگشایی کنیم. در اینجا تفسیر کاملی از ساعات معکوس به شما داده می شود. همچنین می توانید انواع دیگر ساعات را نیز بررسی کنید.

منبع: https://www.mirrorhour.com و https://nojum.eramblog.com

بخش‌های مرتبط
مجله هنرمجله دانستنی‌های هنر

ژورنال‌های لیلیت

مجموعه‌ای جامع از مجلات دانستنی‌ها و مطالب مفید با موضوعات گوناگون و متنوع

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت