⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️از «سنگ نگاره ¦ نمایشگاه آثار وفا اکبری» دیدن فرمائید و دیگران را برای تماشا در گالری لیلیت دعوت نمائید، بازدید شبانه‌روزی آزاد است…

سنگ نگاره ¦ نمایشگاه آثار وفا اکبری

Vafa Akbari ¦ Petroglyph Painting Exhibition

«گالری لیلیت شما را به دیدن این نمایشگاه برگزار شده دعوت می‌نماید»

سنگ نگاره ¦ نمایشگاه آثار وفا اکبری

❖ سنگ نگاره ❖

آثار این مجموعه غالباً با تکنیک رنگ روغن و اکریلیک و با تلفیقی از سبک‌های کوبیسم، اکسپرسیونیسم و آبستره به زیبایی هرچه تمام‌تر خلق شده اند. هنرمند با درهم آمیختن رنگ‌های خاکی و سنگی و خطوط شکسته، آثاری خاص و منحصربفرد را خلق نموده است که همچون کتیبه‌ها و نگاره‌های باستانی هرکدامشان دارای عمق و معانی تاریخی می‌باشند.

در نگاه اول بیننده ممکن است فقط یک اثر نقاشی با نقوش خطوط شکسته و میخی را تشخیص دهد، اما پس از مشاهده دقیق‌تر بر جزئیات، موضوع اصلی اثر از میان خطوط نقاشی پدیدار می‌شوند. آثاری بی‌نظیر که تمدن ایران کهن را نهفته در خود به همراه دارد. این نقاشی‌ها که از آثار سنتی و تاریخی الهام گرفته شده، در عین حال مدرن و امروزی نیز می‌باشند و می‌توانند برای دکوراسیون‌های مدرن نیز جلوه بخش باشند و همچنین برای بینندگان قابل تأمل و جذاب باشند، بطوریکه ساعت‌ها از تماشای هرکدام از این آثار لذت ببرند.

هنرمند خانم وفا اکبری، دربارهٔ آثار این نمایشگاه گفته است: «در این مجموعه تلاش کرده‌ام که با کنار گذاشتن عمق نمایی سنتی و توجه به متغیرهای فضا، حرکت و زمان در دنیای نقاشی مدرن و استفاده از شکست‌های شبه کوبیستی، نگاهی نو به سنگ نگاره‌های دو تمدن فلات ایران (هخامنشیان) و بین النهرین (آشور) را به نمایش بگذارم»
5ستاره / 53112 رأی

اخطار ! هرگونه کپی‌برداری پیگرد قانونی دارد

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود