صادق جوادی

 تخصص/مهارت:

طراح گرافیک، انیماتور، کارگردان، نویسنده

 معرفی/ بیوگرافی:

صادق جوادی نیکجه (به انگلیسی: Sadegh Javadi Nikje) هنرمند ایرانی، متولد 1360 در تهران است.

آقای صادق جوادی، از هنرمندان سرشناس ایران می‌باشد.

، تحصیل در رشته گرافیک ، آغاز فعالیت در انیمیشن از سال 1378. فیلموگرافی. دستهای مهربان 1384 ( مرکز پویانمایی صبا )

صادق جوادی کارگردان انیمیشن کوتاه «روباه» می‌باشد که در بخش ملی و بین‌الملل یازدهمین جشنواره پویانمایی تهران پذیرفته شده است درباره داستان فیلم خود گفت: قصه «روباه» برگرفته از کتاب «خواجه تاجدار» و بر اساس واقعیت است. این فیلم به روش عجیب و منحصربفرد شکار روباه توسط آغامحمدخان قاجار پرداخته است. آغامحمدخان در دوران شاهنشاهی خود پس از گرفتن روباه زنگوله سگش را باز کرده، بر گردن این حیوان می‌بست و او را رها می‌کرد پس از اینکار روباه یا باید رام شده و نزد شاه رفته و یا محکوم به مرگی تدریجی بود.

وی درباره جوایزی که فیلم روباه تاکنون به خود اختصاص داده است، بیان کرد: فیلم انیمیشن کوتاه «روباه» تاکنون در 43 جشنواره جهانی و ملی حضور داشته و موفق به کسب 17 جایزه از این جشنواره‌ها شده که از جمله این جایزه‌ها می‌توان به جایزه بهترین فیلم کوتاه در جشنواره بین‌المللی انیمیشن وارنا بلغارستان 2018، جایزه بهترین انیمیشن کوتاه در جشنواره بین‌المللی فیلم رجینا کانادا 2018، جایزه بهترین انیمیشن کوتاه در جشنواره بین‌المللی فیلم وینچستر انگلستان 2018 اشاره کرد.

وی افزود: همچنین جایزه بهترین انیمیشن کوتاه، بهترین کارگردان و بهترین موسیقی در جشنواره بین‌المللی فیلم چنجینگ فیس استرالیا 2018، جایزه بهترین کارگردان انیمیشن و بهترین فیلم از نگاه هنر و تجربه جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ایران 2018، جایزه بهترین انیمیشن و دیپلم افتخار آسیفا جشنواره بین‌المللی فیلم رشد ایران 2018 و جایزه بهترین کارگردان و بهترین فضاسازی دهمین جشن بزرگ انیمیشن ایران 2018 از دیگر جوایز فیلم «روباه» است.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:

• اینستاگرام:
sadegh.javadi.nikje

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت