خانه کاریکاتور ایران

Iran Cartoon House

خانه کاریکاتور ایران
تهران/ سید خندان/ میدان شهید احمدی روشن/ خیابان گل نبی/ خانه کاریکاتور ایران

 درباره/معرفی:

خانه کاریکاتور ایران در سال 1375 توسط شهرداری تهران بنیان‌گذاری شد. این مرکز که زیرمجموعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است با هدف شناسایی، مهارت‌آموزی و سازمان‌دهی کاریکاتور و کارتون (پویانمایی) در ایران و پشتیبانی از کاریکاتوریست‌ها و علاقه‌مندان کاریکاتور و معرفی آثار آنان در ایران و جهان فعالیت خود را آغاز کرد؛ و به سرعت تبدیل به مرکز اصلی کاریکاتور ایران شد. از جمله فعالیت‌های خانه کاریکاتور ایران برگزاری کلاس‌های آموزش کاریکاتور و نمایشگاه‌های کاریکاتور است.مدیر و مؤسس این مرکز حسن عوض وردی معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 3 تهران بود و در سال1377 یکی از کارکنان روزنامه کیهان به مدیریت آن گمارده شد /آرم این خانه توسط حسین خسروجردی طراحی شده است.افتتاح این خانه با حضور دکتر حسن حبیبی /گل آقا وجمعی از کاریکاتوریستهای بنام کشور توسط غلامحسین کرباسچی شهردار تهران صورت گرفت.

دوسالانه کاریکاتور تهران
خانه کاریکاتور ایران با هم‌کاری مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام به برگزاری نمایشگاه دوسالانه کاریکاتور تهران می‌کند. خانه کاریکاتور ایران دبیرخانه دائمی این نمایشگاه است.

وبگاه ایران کارتون
ایران کارتون وبگاه رسمی خانه کاریکاتور ایران و یکی از وبگاه‌های تخصصی کاریکاتور در ایران است.

آدرس ایران کارتون
تهران، خیابان دکتر شریعتی، میدان کتابی، خیابان گل‌نبی، شماره 6 35°45′4.65″ شمالی 51°26′34.97″ شرقی

مجله ایران کارتون
مجله ایران کارتون عنوان یک مجله تخصصی کاریکاتور به دو زبان فارسی و انگلیسی است که از سوی خانه کاریکاتور ایران منتشر و برای کاریکاتوریست‌ها فرستاده می‌شود؛ و هم‌زمان، در وبگاه ایران کارتون نیز به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان است.

• آدرس:
تهران/ سید خندان/ میدان شهید احمدی روشن/ خیابان گل نبی/ خانه کاریکاتور ایران

• تلفن:
021-22868600

• وبسایت:
irancartoon.ir

• ایمیل:
نشانی بخش لاتین:
WWW.IRANCARTOON.COM
نشانی بخش فارسی:
WWW.IRANCARTOON.IR
پست الکترونیک:
INFO@IRANCARTOON.IR
INFO@IRANCARTOON.COM

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

نمایش ویدیو

موقعیت نقشه

درباره

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت