معصومه بافنده

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون

 معرفی/ بیوگرافی:

معصومه بافنده (به انگلیسی: Masoume Bafandeh) هنرمند ایرانی، متولد 31 شهریور ماه سال 1358 در تهران است.

به گزارش افکارنیوز، خانم معصومه بافنده متولد سال 1358 و فارغ التحصیل رشته روانشناسی است. او تا به حال در سریال‌های «دوباره زندگی»، «دوران سرکشی»، ‌‌ «این راهش نیست»، «ساختمان 85»، ‌ و تله فیلم‌های «وقت اضافه»، ‌ «این پرونده مختومه نیست»، ‌ «از ما بهترون»، «آوای گمشده» و فیلم سینمایی «آقای مدیر» بازی کرده است که فیلم اخیرش در جشنواره کودک موفق به کسب جایزه بهترین کارگردانی شده است.

وی تا کنون در فیلم‌های خانه پدری ( کیانوش عیاری) ,آقای مدیر, تله فیلم دوران سرکشی, از ما بهترون, وقت اضافه, دوران زندگی, سریال ساختمان 85 و در اپیزود دوم سریال زخم به کارگردانی مسعود آب پرور در نقش آوا حضور داشته است.
معصومه بافنده در سریال تلویزیونی «این راهش نیست» در نقش فریبا خواهر فریدون با بازی اشکان خطیبی ، به زیبایی هرچه تمامتر هنر خود را در عرصه بازیگری اثبات نمود.
حضور وی بیشتر در تله فیلم‌ها بوده است و در حدود 90 درصد آن‌ها نیز از نقش‌های اصلی بوده است. همچنین وی کاندید بهترین بازیگری در تله فیلم فصل تازه به کارگردانی شبنم عرفی نژاد بوده است که جایزه بهرین کارگردانی برنامه‌های نوروز را دریافت کرده است.

• اینستاگرام:
masoumbafandeh

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت