خواهرم و عنکبوت ~جلال‌آل‌احمد

  • درباره

📻 کتاب صوتی:

خواهرم و عنکبوت ~جلال‌آل‌احمد

خواهرم و عنکبوت ~جلال‌آل‌احمد
خواهرم و عنکبوت ~جلال‌آل‌احمد

داستان خواهرم و عنکبوت ساخت وپرداخت زیبایی داره و چیرگی قلم نویسنده رو به خوبی نشون میده و در عین حال توی لایه های دوگانه ی معناییش تفکرات آل احمد هم گنجونده شده اند. راوی این داستان پسربچه ایه که مثل نویسنده پدرش آخونده و با زبانی ساده و پر از اصطلاحات ماجرای مریضی خواهر بزرگترش رو نقل می کنه.

با صدای: دنا فرهنگ
منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “خواهرم و عنکبوت ~جلال‌آل‌احمد” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

تگهای سئو: دانلود رایگان خواهرم و عنکبوت ~جلال‌آل‌احمد – پخش آنلاین خواهرم و عنکبوت ~جلال‌آل‌احمد – تماشای رایگان خواهرم و عنکبوت ~جلال‌آل‌احمد – ویدیوی فیلم خواهرم و عنکبوت ~جلال‌آل‌احمد – خواهرم و عنکبوت ~جلال‌آل‌احمد نسخه بدون سانسور شده – خواهرم و عنکبوت ~جلال‌آل‌احمد با زیرنویس چسبیده – خواهرم و عنکبوت ~جلال‌آل‌احمد با دوبله فارسی اصلی – خواهرم و عنکبوت ~جلال‌آل‌احمد با کیفیت hd اچ دی – خواهرم و عنکبوت ~جلال‌آل‌احمد با کیفیت خوب – خواهرم و عنکبوت ~جلال‌آل‌احمد کم حجم مخصوص موبایل – دانلود سریع خواهرم و عنکبوت ~جلال‌آل‌احمد برای تلفن همراه دسکتاپ ویندوز و تبلت – لینک دانلود خواهرم و عنکبوت ~جلال‌آل‌احمد – فیلم خواهرم و عنکبوت ~جلال‌آل‌احمد ورژن قدیمی و جدید سال – تماشای آسان و بازدید مجانی ویدیوی فیلم و انیمیشن خواهرم و عنکبوت ~جلال‌آل‌احمد – در اتوبوس و مسافرت – پیش نمایش تریلر آنونس خواهرم و عنکبوت ~جلال‌آل‌احمد – نمایش خانگی – دیدن خواهرم و عنکبوت ~جلال‌آل‌احمد در اوقات فراغت

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود