داستان مسافر ~کامیلو‌خوسه‌سلا

  • درباره

📻 کتاب صوتی:

داستان مسافر ~کامیلو‌خوسه‌سلا

داستان مسافر ~کامیلو‌خوسه‌سلا
داستان مسافر ~کامیلو‌خوسه‌سلا
یلو خوسه سلا در یازدهم مه‌ی هزار و نهصد و شانزده در ایالت لاکرونیای اسپانیا متولد شده است .در سال هزار و نهصد و هشتاد و نه کاندید به گرفتن جایزه‌ی ادبی نوبل شد و بعد از آن جوایز بسیاری دریافت نمود و در هفدهم ژانویه‌ی دو هزار و دو از دنیا رفت. او به خصوص که داستان و نمایش‌نامه و بسیاری داستان کوتاه و بلند همچنان نوشته و عضو موثر خیلی از مجامع ادبی اروپا بوده است.

کتاب مسافر

نویسنده : کامیلو خوسه سلا مترجم : هما دادبین با صدای: مجتبی صدیقی
منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “داستان مسافر ~کامیلو‌خوسه‌سلا” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

تگهای سئو: دانلود رایگان داستان مسافر ~کامیلو‌خوسه‌سلا – پخش آنلاین داستان مسافر ~کامیلو‌خوسه‌سلا – تماشای رایگان داستان مسافر ~کامیلو‌خوسه‌سلا – ویدیوی فیلم داستان مسافر ~کامیلو‌خوسه‌سلا – داستان مسافر ~کامیلو‌خوسه‌سلا نسخه بدون سانسور شده – داستان مسافر ~کامیلو‌خوسه‌سلا با زیرنویس چسبیده – داستان مسافر ~کامیلو‌خوسه‌سلا با دوبله فارسی اصلی – داستان مسافر ~کامیلو‌خوسه‌سلا با کیفیت hd اچ دی – داستان مسافر ~کامیلو‌خوسه‌سلا با کیفیت خوب – داستان مسافر ~کامیلو‌خوسه‌سلا کم حجم مخصوص موبایل – دانلود سریع داستان مسافر ~کامیلو‌خوسه‌سلا برای تلفن همراه دسکتاپ ویندوز و تبلت – لینک دانلود داستان مسافر ~کامیلو‌خوسه‌سلا – فیلم داستان مسافر ~کامیلو‌خوسه‌سلا ورژن قدیمی و جدید سال – تماشای آسان و بازدید مجانی ویدیوی فیلم و انیمیشن داستان مسافر ~کامیلو‌خوسه‌سلا – در اتوبوس و مسافرت – پیش نمایش تریلر آنونس داستان مسافر ~کامیلو‌خوسه‌سلا – نمایش خانگی – دیدن داستان مسافر ~کامیلو‌خوسه‌سلا در اوقات فراغت

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود