مستاجر ~فئودورداستایوفسکی

  • درباره

📻 کتاب صوتی:

مستاجر ~فئودورداستایوفسکی

مستاجر ~فئودورداستایوفسکی
مستاجر ~فئودورداستایوفسکی

آستافی در یک رستوران با یملیان پیرمرد معتاد آشنا شد. آستافی یملیان بی سرپناه را که پولی برای سیر کردن نداشت دعوت به صرف غذا کردو بعد برای در امان ماندن یملیان از برف و سرما آن را به خانه خود برد. «داستایوفسکی» نویسنده خلاق و چیره دست و روانشناس روسی در سال 1821 در مسکو و در خانواده معمولی چشم به جهان گشود. پدرش طبیب ارتش و مادرش تاجر زاده بود. وی دوران کودکی را به سختی گذراند و در 13 سالگی وارد آموزشگاه شبانه روزی گرید. داستایوفسکی به سن 17 سالگی پدرش را چند دهقان به هلاکت رساندند. وی پس از مرگ مادر به پترزبورگ رفت و وارد دانشگاه مهندسی گرید و پس از فارغ التحصیلی به علت عدم علاقه به امور فنی به کار های ادبی مشغول شد. نخستین اثرش «مردم فقیر» نام دارد که پس از نگارش آن را به دوستش «نگراسوف» داد تا نظرش را نسبت به آن بداند. این اثر بیانگر احساسات پاک و بی آلایش قهرمانان تهیدست، اما پایبند اخلاق می باشد. در این هنگام داستانهایش آوازه و شهرت خاصی پیدا کردند. اما در سال 1849 وی را بجرم فعالیت و سرنگونی رژیم امپراتوری تزار و عضویت در یک جمیعت سوسیالستی محکوم به اعدام کردند که تزار مجازاتش را تخفیف داده و او را به چهار سال زندان و تبیعد در سیبری محکوم کرد. وی پس از آزادی به پترزبورک آمد و به خلق دیگر داستانهایش پرداخت. وی در ترسیم روحیات و اخلاق مردم در نوشته هایش بسیار موفق است. و به جهت اعتقادش به دوگانگی روح بشر یعنی عصیان و اطاعت، نظم و آشفتگی و خوبی و بدی، در آثارش این ویژگی بخوبی مشهود است. متن داستانهایش همدلی صادقانه با توده مردمی را تشکیل می دهد که در جامعه خود مورد تحقیر قرار گرفته اند. آثار ارزنده و شاخص وی عبارتند از: «جنایات و مکافات»، «یاد داشتهای زیر زمینی»، «برادران کارا مازوف»، «خانه اموات»، «طلسم شده»، «آزردگان»، «اعتراف»، «بوبوک» و «ابله». وی به سال 1881 به سن شصت سالگی چشم از جهان فرو بست.

با صدای: مهرداد مهماندوست ، ماندانا اصلانی ، علی اصغر دریایی
منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “مستاجر ~فئودورداستایوفسکی” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

تگهای سئو: دانلود رایگان مستاجر ~فئودورداستایوفسکی – پخش آنلاین مستاجر ~فئودورداستایوفسکی – تماشای رایگان مستاجر ~فئودورداستایوفسکی – ویدیوی فیلم مستاجر ~فئودورداستایوفسکی – مستاجر ~فئودورداستایوفسکی نسخه بدون سانسور شده – مستاجر ~فئودورداستایوفسکی با زیرنویس چسبیده – مستاجر ~فئودورداستایوفسکی با دوبله فارسی اصلی – مستاجر ~فئودورداستایوفسکی با کیفیت hd اچ دی – مستاجر ~فئودورداستایوفسکی با کیفیت خوب – مستاجر ~فئودورداستایوفسکی کم حجم مخصوص موبایل – دانلود سریع مستاجر ~فئودورداستایوفسکی برای تلفن همراه دسکتاپ ویندوز و تبلت – لینک دانلود مستاجر ~فئودورداستایوفسکی – فیلم مستاجر ~فئودورداستایوفسکی ورژن قدیمی و جدید سال – تماشای آسان و بازدید مجانی ویدیوی فیلم و انیمیشن مستاجر ~فئودورداستایوفسکی – در اتوبوس و مسافرت – پیش نمایش تریلر آنونس مستاجر ~فئودورداستایوفسکی – نمایش خانگی – دیدن مستاجر ~فئودورداستایوفسکی در اوقات فراغت

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود