بدرود ~انوره‌بالزاک

  • درباره

📻 کتاب صوتی:

بدرود ~انوره‌بالزاک

بدرود ~انوره‌بالزاک
بدرود ~انوره‌بالزاک

مارکی آلبون و سرهنگ فیلیپ برای شکار به جنگل «لی لا دام» می‌روند تا شکاری بزنند. آن دو گذارشان به صومعه‌ای متروک و غمزده می‌افتد و با نهایت شگفتی زنی را مشاهده می‌کنند که روزگاری کنتسی متشخص و برازنده بوده است…. زمان لشکرکشی ارتش فرانسه به رهبری «ناپلئون بناپارت» به روسیه است. پس از سال‌ها گذر از زمان جنگ، دو هم‌رزم قدیمی با خانه‌ای کهنه مواجه می‌شوند که در حال ویرانی است و زنی را آن‌جا می‌بینند که مانند سرخ پوستان است و در روز حمله ناپلئون، بنابه ماموریت همسر خویش، همراه وی جزو معدود افرادی بوده است که توانسته با عبور از رودخانه شوم، منطقه را ترک کند؛ اما پیش از آن با مهری دوجانبه، دل در گرو عشق افسری نهاد که در حین عبور، به اشتباه تصور کرد وی نیز در هیاهوی تخریب پل غرق شده است، اما سرنوشت این دو دل‌داده ـ کنتس و یکی از دو هم‌رزم ـ را در وضعیتی بسیار نامناسب و بحرانی مقابل یکدیگر قرار می‌دهد… *«انوره دو بالزاک» را پیشوای مکتب رئالیسم در ادبیات اروپا می‌دانند. او در 20 می سال 1799 میلادی در خانواده‌ای متوسط در شهر تور فرانسه به دنیا آمد. در هشت‌سالگی به مدرسه‌ای شبانه‌روزی فرستاده شد، اما در سال 1813 مدرسه را ترک کرد و سال بعد همراه با خانواده راهی پاریس شد. او سال 1819 در رشته‌ حقوق تحصیلات خود را به پایان رساند،‌ اما با وجود خواست خانواده تصمیم گرفت وارد دنیای ادبیات شود. بالزاک در ابتدای راه تحت‌تاثیر «والتر اسکات» شروع به نوشتن رمان‌های تاریخی کرد؛ آثاری که خود بعدها از آن‌ها به عنوان «مزخرف‌های ادبی» یاد کرد. آثار این نویسنده‌ برجسته، آیینه‌ای از جامعه‌ فرانسه‌ روزگار اوست. او افراد هر طبقه‌ اجتماعی، از اشراف فرهیخته تا دهقانان عامی را در «کمدی انسانی» خود جای می‌دهد و جنبه‌های گوناگون شخصیتی آنان را به معرض نمایش می‌گذارد. بهره‌گیری او از روش ایجاد پیوند میان شخصیت‌ها و تکرار حضور آنها در داستان‌های مختلف موجب می‌شود تا در گسترش روان‌شناسی شخصیت‌های منفرد موفق باشد. بالزاک که به‌دلیل صرف ساعت‌های طولانی برای نویسندگی همیشه از اختلال‌های سلامتی رنج می‌برد، سرانجام در سال 1850 در سن 51 سالگی، زمانی که تنها پنج ماه از ازدواجش با زن مورد علاقه‌اش می‌گذشت، بدرود حیات گفت. مادر بالزاک تنها فردی بود که در زمان مرگ در کنارش بود. او همان روز با «ویکتور هوگو» دیداری داشت. گفته می‌شود تمام نویسندگان پاریسی در مراسم تدفین بالزاک شرکت کردند.

نویسنده: انوره دو بالزاک مترجم:فائزه رنجبران با صدای: بهروز رضوی
منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “بدرود ~انوره‌بالزاک” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

تگهای سئو: دانلود رایگان بدرود ~انوره‌بالزاک – پخش آنلاین بدرود ~انوره‌بالزاک – تماشای رایگان بدرود ~انوره‌بالزاک – ویدیوی فیلم بدرود ~انوره‌بالزاک – بدرود ~انوره‌بالزاک نسخه بدون سانسور شده – بدرود ~انوره‌بالزاک با زیرنویس چسبیده – بدرود ~انوره‌بالزاک با دوبله فارسی اصلی – بدرود ~انوره‌بالزاک با کیفیت hd اچ دی – بدرود ~انوره‌بالزاک با کیفیت خوب – بدرود ~انوره‌بالزاک کم حجم مخصوص موبایل – دانلود سریع بدرود ~انوره‌بالزاک برای تلفن همراه دسکتاپ ویندوز و تبلت – لینک دانلود بدرود ~انوره‌بالزاک – فیلم بدرود ~انوره‌بالزاک ورژن قدیمی و جدید سال – تماشای آسان و بازدید مجانی ویدیوی فیلم و انیمیشن بدرود ~انوره‌بالزاک – در اتوبوس و مسافرت – پیش نمایش تریلر آنونس بدرود ~انوره‌بالزاک – نمایش خانگی – دیدن بدرود ~انوره‌بالزاک در اوقات فراغت

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود