آواز بلند ~علی‌اصغرعزتی

  • درباره

📻 کتاب صوتی:

آواز بلند ~علی‌اصغرعزتی

آواز بلند ~علی‌اصغرعزتی
آواز بلند ~علی‌اصغرعزتی

داستان بلند «آواز بلند» نوشته علی‌اصغر عزتی پاک قصه یک خانواده همدانی و ترسیم فضای زندگی آن‎ها در روزهای پرالتهاب جنگ است. موضوع داستان به اواسط دهه 1360 و بمباران شهر‌ها باز می‌گردد که بخشی از آن ماجرا‌ها با تکیه بر تجربیات، خوانده‌‌ها و شنیده‌‌ها نوشته‌ شده و نویسنده ‌خواسته خود را جای کسانی بگذارد که به جبهه رفتند و در کتاب «آواز بلند» فضایی را برای رسیدن به فهم مردم آن روز بازسازی کرده البته دیدگاه‌هایی از دهه‌های 1370 و 1380 هم مطرح می‌شوند. دلیل نگارش این کتاب بیان قصه‌های ناگفته بسیار از حمله هوایی به شهر‌هاست. این کتاب موقعیتی را فراهم کرده تا از آن دوره حرف زده و آنچه را دیده و شنیده شده در قالب یک قصه تاریخی بیان شود. با ما همراه باشید.

با صدای: بهروز رضوی
منبع: شنوتو

*️⃣ راهنمای پخش “آواز بلند ~علی‌اصغرعزتی” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید!

2️⃣ پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی از سایت داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [پیام‌گیر گوشه چپ صفحه] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

تگهای سئو: دانلود رایگان آواز بلند ~علی‌اصغرعزتی – پخش آنلاین آواز بلند ~علی‌اصغرعزتی – تماشای رایگان آواز بلند ~علی‌اصغرعزتی – ویدیوی فیلم آواز بلند ~علی‌اصغرعزتی – آواز بلند ~علی‌اصغرعزتی نسخه بدون سانسور شده – آواز بلند ~علی‌اصغرعزتی با زیرنویس چسبیده – آواز بلند ~علی‌اصغرعزتی با دوبله فارسی اصلی – آواز بلند ~علی‌اصغرعزتی با کیفیت hd اچ دی – آواز بلند ~علی‌اصغرعزتی با کیفیت خوب – آواز بلند ~علی‌اصغرعزتی کم حجم مخصوص موبایل – دانلود سریع آواز بلند ~علی‌اصغرعزتی برای تلفن همراه دسکتاپ ویندوز و تبلت – لینک دانلود آواز بلند ~علی‌اصغرعزتی – فیلم آواز بلند ~علی‌اصغرعزتی ورژن قدیمی و جدید سال – تماشای آسان و بازدید مجانی ویدیوی فیلم و انیمیشن آواز بلند ~علی‌اصغرعزتی – در اتوبوس و مسافرت – پیش نمایش تریلر آنونس آواز بلند ~علی‌اصغرعزتی – نمایش خانگی – دیدن آواز بلند ~علی‌اصغرعزتی در اوقات فراغت

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود