مرتضی خسروی

 تخصص/مهارت:

طراح و نقاش

 معرفی/ بیوگرافی:

مرتضی خسروی (به انگلیسی: Morteza Khosravi) هنرمند ایرانی، متولد 1366 در بجنورد استان خراسان است.

آقای مرتضی خسروی، از هنرمندان سرشناس ایران می‌باشد.

تحصیلات
فارغ‌التحصیل رشته نقاشی از دانشگاه مارلیک نوشهر 1391

بیوگرافی
مرتضی خسروی نقاش، که تا پیش از دبیرستان خوشنویسی و طراحی می‌کرد. در رشته گرافیک وارد هنرستان شد و طراحی را به‌طور جدی آغاز کرد. پس از فارغ‌التحصیلی از هنرستان مدتی تحت تعلیم استاد غلامحسین سهرابی به طراحی و نقاشی پرداخت و با معرفی ایشان به تهران آمد و نزد استاد علی بیگی‌پرست به آموختن نقاشی پرداخت. در سال 1387 در رشته نقاشی وارد دانشگاه مارلیک نوشهر شد و طی دوران تحصیل کارگاه‌های آموزشی طراحی و نقاشی در نوشهر برگزار می‌کرد که حاصل آن چند نمایشگاه گروهی به همراه هنرجویان تحت تعلیمش بود. همزمان در جشنواره‌های محلی و ملی شرکت ‌کرد که حاصلش چندین مقام برتر در بیش از هفت جشنواره هنری بود.
اولین نمایشگاه انفرادی‌اش را در 1389 با همکاری استاد محمدرضا فیروزه‌ای در گالری میرمیران خانه هنرمندان تهران و دومین نمایشگاه انفرادی‌ را در گالری گلستان 1391 برگزار کرد. پس از آن در سال 1393 یک نمایشگاه انفرادی در گالری آرت‌لب بیروت و سپس چهارمین نمایشگاه انفرادی‌ را در همان سال درگالری گلستان داشت .
او هنرمندی فعال با کارنامه ای از ده ها نمایش گروهی است. خط ارتباط تمامی این فعالیت‌ها، تلاش برای ماندن در قلمرو نقاشی فیگوراتیو و مبارزه با مرزهای آن بوده است. این نمایشگاه حاصل چالشی تازه با محدوده‌های نقاشی چهره‌ نگاریست.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:

• اینستاگرام:

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود