مریم منصوری

 تخصص/مهارت:

دکوراتور، طراح داخلی، عکاس،

 معرفی/ بیوگرافی:

مریم منصوری (به انگلیسی: Maryam Mansouri) هنرمند ایرانی، متولد مهرماه 1358 است.

خانم مریم منصوری، از هنرمندان سرشناس ایران می‌باشد.

وی از کودکی علاقه خاصی به نقاشی داشت و به صورت خود آموز به نقاشی در سبکهای مختلف پرداخت. تحصیلات عالی خود را در رشته مدیریت بیمه به اتمام رساند و در سال 2008 برای تحصیل هنر به ایتالیا رفت. او تحصیلات خود را در آکادمی هنرهای زیبای رم در رشته دکوراسیون ادامه داد و پس از پایان تحصیلات در سال 2012 به ایران بازگشت. پس از آن در کلاسهای آزاد اساتیدی چون حمید سوری و بابک اطمینانی شرکت نمود و به صورت حرفه ای به نقاشی ادامه داد. در همین حین چندین پروژه معماری و طراحی داخلی برجسته مانند طراحی و اجرای کافی شاپ شدو (Shadow) را به اتمام رساند که موفق به دریافت جا یزه در بخش برترین ساختمانهای تجاری اجرا شده درهفتمین مسابقه معماری داخلی در سال 1393 شد. او در زمینه عکاسی و مجسمه‌سازی نیز فعالیت می کند.

وی در سالهای اخیر در چندین نمایشگاه گروهی از جمله نمایشگاه “50 × 50” در موزه گالری برج آزادی در سال 1391 شرکت نمود. با این حال بیشتر آثار خود را در آتلیه شخصی خود به نمایش و فروش رسانده است که در ذیل نگاهی به تعدادی از آثار او خواهیم انداخت.
او در آثار خود مسیری ازنقاشی فیگوراتیور و رنگ روغن آغاز نمود و در حال حاضر بیشتر در سبک آبستره با استفاده از رنگ اکریلیک و میکس مدیا مشغول به خلق اثار خویش می‌باشد.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:

• اینستاگرام:
maryami_mans_2014

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت