هدی فیاضی پتگر

Hedi Fayazi Petgar

هدی فیاضی پتگر

 تخصص/مهارت:

طراح و نقاش، نقاش دیجیتال، طراح کانسپت و…

 معرفی/ بیوگرافی:

هِدی فیاضی پتگر (به انگلیسی: Hedi Fayazi Petgar) هنرمند ایرانی، متولد شهر تهران است.

خانم هدی فیاضی (پتگر) از هنرمندان سرشناس و موفق در رشته نقاشی ایران می‌باشد، وی در خانواده‌ای هنرمند و هنردوست متولد شد و با هنر نقاشی آشنا شد.

پدربزرگ او، استاد «جعفر پتگر»، یکی از تاثیرگذارترین نقاشان پنج دهه اخیر ایران و از استادان معاصر نقاشی و نگارگری فرش در ایران بود، که برخی آثار ایشان در گنجینه موزهٔ هنرهای معاصر نگهداری می‌شود.

اولین نمایشگاه انفرادی هدی فیاضی (پتگر) سال 1389، در گالری شمس برگزار شد و بسیار مورد توجه مخاطبین قرار گرفت، بطوریکه در توصیف این مجموعه گفته شده است که: «بازی، شرایطی را ایجاد می‌کند که احساس سرشار می‌شود و خلاقیت متولد می‌شود. نقاشی‌های هدی فیاضی سرشار از بازی و بازیگوشی است و این موجب شده که رنگ‌ها و فرم‌ها به‌طرز خاصی خودنمایی ‌کنند و شاد جلوه ‌نمایند. نگاه توام با طنز در نقاشی‌های وی نیز از ویژگیهای این هنرمند می‌باشد. در واقع بازیگوشی در موضوع‌پردازی نیز مشاهده می‌شود.»

همچنین تاکنون آثار این هنرمند در چندین نمایشگاه گروهی داخلی و بین المللی به نمایش درآمده و مورد توجه و تمجید بازدیدکنندگان و منتقدین قرار گرفته است.
وی در حال حاضر مشغول طراحی مجموعه Digital Painting با عنوان “انسان منهای طبیعت” می‌باشد؛ این مجموعه برداشت هنرمند از محصولات فاصله گرفتن انسان از طبیعت است؛ طبیعتی که مادر و راهنمای انسان بوده و هست، اما حالا این فرزند ناخلف (انسان) به مواهب طبیعت پشت کرده و با غفلت، راه نیستی و زوال را (که نابود کردن مادر طبیعت است) طی می‌کند.

“شما را به دیدن نمایشگاه آثار ایشان دعوت می‌نمائیم”

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:
hedipetgar.com

• اینستاگرام:
hedi.petgar

• ایمیل:
info@hedipetgar.com

• رویدادهای جاری:

انسان منهای طبیعت ¦ نمایشگاه آثار هدی فیاضی پتگر

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت