مهرناز لامعی

 تخصص/مهارت:

طراح و نقاش، شاعر ، نویسنده

 معرفی/ بیوگرافی:

مهرناز لامعی (به انگلیسی: Mehrnaz Lamei) هنرمند ایرانی، متولد دیماه 1355 هـ.ش است.

خانم مهرناز لامعی ، از هنرمندان ایران می‌باشد. ایشان همچنین دانشجوی دکترای زبان و ادبیات فارسی، علاقمند به شعر و موسیقی، طراحی و نقاشی است که بطور خودآموز بدون هیچ استاد و کلاس آموزشی و با تکیه بر مهارت و استعداد ذاتی خود هنر طراحی و نقاشی را در طول زندگی دنبال کرده است و تاکنون آثاری چشم‌گیر خلق نموده است.

خانم لامعی درباره هنر خود چنین گفته است:
«باتوجه به شرایط زندگی محدود خود در طی سالیان متمادی دنبال فرصت برای رسیدن به این امر مهم , بالاخره در ایام قرنطینه کرونا توانستم با تمام نگرانی‌ها و اضطراب؛ فرصتی برای علاقهٔ خود و شکوفایی این استعداد ذاتی و همواره خود قدم بردارم و تابلوهایی را خلق کنم که با هرکدام دنیایی از عشق و هنر و زیبایی را قدم به قدم جرعه به جرعه نوشیدم، به امید موفقیت همه هنرمندان»

از آثار ایشان می‌توان به مجموعه زیبای «با من بیا» اشاره نمود که با تکنیک سیاه‌قلم و در سبک «رئالیسم» می‌باشند، که به موضوعاتی نظیر: احساسات زنانه، عشق و… می‌پردازد.

مهرناز لامعی درباره نمایشگاه مجموعه آثار خود نوشته است: «هنر بیان احساس و عاطفه‌ی آدمی و برداشت او از زندگی و جهان هستی است.
وقتی وارد دنیای طراحی و نقاشی می‌شویم بی‌شک ذهن و نگاه ما در نگرش‌ها تغییر می‌کند با درک این جمله بود که من در دنیای هنر به سیاه و سفید اهمیت بسیاری دادم و از میان تمام سبک‌ها پا به دنیای سیاه قلم گذاشتم و دنیایی به مراتب زیبا و خیال انگیز را روبروی خود یافتم.
سیاه قلم در فرهنگ فارسی معین به نوعی نقاشی که در آن فقط از قلم و مرکب سیاه، ذغال یا مداد کار شده باشد و هیچ رنگ‌آمیزی نداشته باشد اطلاق می‌شود و این تعریف آنچنان کامل و قوی می‌باشد که دیگر جایی برای سخن نمی‌ماند.»

“شما را به دیدن نمایشگاه آثار ایشان دعوت می‌نمائیم”

• آدرس:

• تلفن:

• اینستاگرام:
mehrnazlameii

• رویدادهای جاری:

با من بیا ¦ نمایشگاه آثار مهرناز لامعی

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت