برترین موزیک‌های بی‌کلام کلاسیک جاز Classic jazz
سبک جاز یا جَز Jazz یک سبک موسیقی آمریکایی است که در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم ایجاد شد. جاز در فرهنگ و موسیقی غرب آفریقا و نیز در سنت‌های موسیقایی رنگین‌پوستان آمریکا مانند بلوز و رگتایم و دسته‌های موسیقی نظامی اروپایی ریشه دارد. در آغاز سده بیستم این گونه موسیقی در میان سیاهان آمریکا رواج یافت و در دهه 1920 در بسیار از کشورها رایج گردید. از آن زمان به‌بعد جاز تأثیر زیادی در عرصه موسیقی داشته و هنوز در تحول و تغییر است. با فراگیری جاز در سراسر دنیا، این موسیقی تأثیر زیادی روی فرهنگ‌های موسیقایی ملت‌ها، مناطق و محل‌های مختلف، همچنین رشد بسیاری از سبک‌های شاخص دیگر داشت.
ترکیب و تلفیق موسیقی جز و کلاسیک به همراه پیانو سبکی جدید و خلاقانه را پدید آورد که بسیار مورد توجه هنرمندان و مخاطبان قرار گرفت. این سبک موسیقی با حس زنده و جنب و جوشی که دارد انسان را به خلاقیت و نوآوری وا می‌دارد.
بنابر نظر بسیاری از روانشناسان طرفداران سبک جاز اعتماد به نفس بالایی دارند، خلاق، اهل بیرون رفتن و آسان گیر هستند و در عین حال طرفداران موسیقی کلاسیک اعتماد به نفس بالایی دارند، خلاق، درونگرا و آسان گیر هستند.

در این آلبوم برترین موزیک‌های بی‌کلام کلاسیک جاز Classic jazz قرارگرفته است، امیدواریم از شنیدن آن بهره‌مند شوید و لذت ببرید…

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت