ملیکا هدایتی

 تخصص/مهارت:

طراح و نقاش، خطاط و خوشنویس، عکاس، مدرس هنر

 معرفی/ بیوگرافی:

ملیکا هدایتی (به انگلیسی: Melika Hedayati) هنرمند ایرانی، متولد 2 بهمن 1378 در تهران است.

خانم ملیکا هدایتی، از هنرمندان موفق ایران می‌باشد. وی از کودکی علاقه ی زیادی به نقاشی داشت و طراحی را به صورت خودآموز آموخت و سپس در این حیطه به تحصیل پرداخت و توانست پله‌های ترقی و پیشرفت را یکی پس از دیگری طی نماید. او در این مسیر خانواده اش را مشوق اصلی خود می‌داند.
ملیکا هدایتی هم اکنون در دانشگاه فرهنگیان تهران مشغول به تحصیل است.

ملیکا هدایتی علاوه بر فعالیت در رشته هنر نقاشی، در سایر حوزه‌های هنری نظیر؛ خطاطی و خوشنویسی، عکاس، چاپ، طراحی و… فعالیت داشته است و همچنین در امر تدریس و آموزش طراحی فعالیت میکند.

او درباره هنر خود گفته است که امیدوار است بتواند رسالت خود را به عنوان یک هنرمند در این جهان به‌جای آورد، که همان رساندن پیام زیبایی شناختی در کنار روشنگری می‌باشد.

از مجموعه آثار این هنرمند می‌توان به مجموعه نگاه اشاره نمود که متشکل از آثار نقاشی و طراحی می‌باشند که با تکنیک‌های اکریلیک روی مقوا، سیاه قلم، آ‌برنگ، مدادرنگی و مدادشمعی و با سبک‌های رئالیسم، سورئالیسم، پرتره نگاری و نقاشی فولکلور به زیبایی هرچه تمام‌تر خلق نموده است.
ملیکا هدایتی در توضیحات این مجموع آثار بیان داشته: «چشم آیینه‌ی تمام نمای روح ما است؛ این عبارت به ویژه هنگامی که به یکدیگر می‌نگریم، درستی خود را به اثبات می‌رساند. شاید زبان به هر دلیل حقیقت را کتمان کند، اما چشم بی‌واسطه، مکنونات قلبی هر کس را به سادگی هویدا می‌سازد.»

“شما را به دیدن نمایشگاه آثار ایشان دعوت می‌نمائیم”

• آدرس:
تهران/

• تلفن:

• اینستاگرام:
Melikaartgallery

• رویدادهای جاری:

نگاه ¦ نمایشگاه آثار ملیکا هدایتی

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت