مهسا خوش سلوک

 تخصص/مهارت:

طراح و نقاش، چهره پرداز و گریمور سینما و تلویزیون، سازنده انواع پروتز چهره پردازی، سازنده صنایع‌دستی، مجسمه‌ساز، خطاط، عکاس، نویسنده و…

 معرفی/ بیوگرافی:

مهسا خوش سلوک (به انگلیسی: Mahsa Khosh Solouk) هنرمند ایرانی، متولد 29 آذرماه 1359 هـ.ش و 1980/12/19 میلادی در شهر تهران است.

خانم مهسا خوش سلوک از هنرمندان سرشناس و موفق کشور ایران، فارغ التحصیل رشته حسابداری است. وی از سال 1380 بعنوان چهره پرداز و گریمور در سینما فعالیت حرفه ای خود را شروع کرد و این هنر زیبا را در مکتب استادان خود، خانم مهری شیرازی و فرهنگ معیری فراگرفت و در فیلم‌های متعددی فعالیت داشته است، این هنرمند عضو رسمی انجمن چهره پردازان خانه سینما و دارای مدارک ملی و بین‌المللی حرفه‌ای و رشته چهره پردازی تخصصی سینما است، که تاکنون هم در داخل و هم در خارج از کشور و در کشورهایی نظیر؛ سوریه، قطر ، دبی، عراق، ترکیه و… حضور و فعالیت کاری حرفه ای داشته است.

خانم خوش‌سلوک گریمور سرشناس سینمای ایران، علاوه بر هنر چهره پردازی در هنرهای دیگر نظیر طراحی و نقاشی و ساخت صنایع دستی و مجسمه سازی، عکاسی و… نیز دستی توانمند داشته و با فعالیت مفید و مستمر خود تاکنون توانسته آثاری منحصربفرد و زیبا را برجای گذارد.

مهسا خوش سلوک از کودکی علاقه‌مند به نقاشی و کاردستی بود. او بصورت خودآموز بدون آموزش زیر نظر هیچ استادی به نقاشی با تکنیک‌های رنگ‌روغن و اکریلیک و طراحی با مداد و سیاه‌قلم و مجسمه‌سازی و خلق آثار نمود. او با مطالعه و دیدن و دنبال کردن آثار هنرمندان برجسته جهان سعی در تکامل هنر نقاشی و هنرهای دیگرش داشته و دارد.
مهسا خوش سلوک درباره هنر خود گفته است که عاشق به نقش کشیدن تمام سبک‌های نقاشی می‌باشد، به همین دلیل است که او فقط یک سبک خاص را دنبال نمی‌کند، او تمامی سبک‌های؛ رئالیسم، امپرسیونیسم، پست امپرسیونیسم، نئو امپرسیونیسم، اکسپرسیونیسم، اکسپرسیونیسم انتزاعی، کوبیسم، فوتوریسم، ورتیسیسم، رومانتیسیسم و… را مطالعه کرده و عاشقانه سعی بر خلق نقاشی در تمامی سبک‌ها دارد. ایشان درحال حاضر در خلق آثار با تکنیک رنگ روغن و اکریلیک و رزین فعالیت دارد.

فعالیت‌ها و تخصص‌ها:
نقاشی رنگ روغن
نقاشی آکریلیک
نقاشی تلفیق با خطاطی
طراحی با مداد از مناظر و چهره
سیاه قلم با مداد کنته و زغال
مجسمه سازی
طراحی گریم(چهره پردازی) سینما و تلویزیون
قطعه سازی اعضای چهره و اعضای بدن، سیلیکون، خمیر گومز و….
قالب گیری
بافت ریش، پروک سر(کلاه گیس حرفه ای برای سینما) سبیل و پروتز
نقاشی با پاستل
صنایع دستی
هنرهای تجسمی
عکاسی‌
رزین روی نقاشی
رزین روی وسایل دکوری
معرق کاشی
نویسنده(دلنوشته)
خطاطی
و…

• آدرس:
تهران/

• تلفن:
09191607090

• وبسایت:
www.Mahsakhoshsolook.ir

www.Makeupartistcinema.com

• اینستاگرام:
mahsakhoshsolouk

mahsakhoshsoloook

• ایمیل:
Mahsaart444@gmail.com

• فیسبوک:
mahsakhosolook

• توییتر:
Mahsakhoshsolok

• تلگرام:
mahsakhoshsolook4

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت