محدثه موحد

 تخصص/مهارت:

طراح و نقاش

 معرفی/ بیوگرافی:

محدثه یا محدسه موحد (به انگلیسی: Mohadeseh Movahed) هنرمند ایرانی متولد 1367 در تهران است.

خانم محدثه موحد از هنرمندان سرشناس کشور ایران است.

وی مدرک BFA خود را از دانشگاه علم و فرهنگ در تهران ، ایران به دست آورد و برای ادامه تحصیلات خود در دانشگاه رجینا ، ساسکاچوان در سال 2017 به کانادا رفت. در حال حاضر ، وی در ونکوور کانادا زندگی و کار می کند.
موحد در کار خود بیانگر افکار و هویت خود به عنوان یک هنرمند معاصر ایرانی است که تقریباً تمام زندگی خود را در ایران گذرانده است. موحد ده سال پس از انقلاب اسلامی 1979 متولد شد و در دوران پس از انقلاب بزرگ شد. محدودیت‌های فضای پس از استقرار جمهوری اسلامی ایران اغلب در ایران رخ داده است. در دوران رشد یک حکومت دینی ، بالاترین سطح از محدودیت‌های مذهبی بر اساس اعتقادات ، ارزش ها و ایده‌های اسلامی که شامل تمام حوزه‌های زندگی است ، به وی تحمیل شد. زندگی تحت ستم زندگی و موحد را تحت تأثیر قرار داده بود.
تمرین استودیوی موحد به هویت و تاریخ اجتماعی و ایران و همچنین روانشناسی اقتدار می پردازد. او با ایجاد موقعیت‌های نامتعارف ، تجربه زندگی در یک محیط ظالمانه را به آثارش می آورد تا روایت‌های خود را که از نظر و اجتماعی بارگیری می شوند ، به هم ربط دهد. ساختار استعاری زمینه کاملی برای موحد است تا رویدادهای و اجتماعی را به تمثیل‌های شاعرانه تبدیل کند. موحد در تمرین جدید استودیوی خود ، از تصویر درخت سرو به عنوان دال فرهنگی و اسطوره ای و تأثیر بصری موجود در حافظه شخصی خود به همراه سایر عناصر منظره مانند کوه ها ، صخره ها ، صخره ها و آب برای ترسیم دامنه استفاده کرده است. از موقعیت‌های انسانی تحت ستم

سطح دو بعدی برای موحد زمینه مناسبی برای بیان افکار و هویت اوست. وی با کار بر روی لایه‌های مختلف مانند بوم ، تخته چوب و کاغذ ، او به دنبال کشف کیفیت‌های مختلف هر زمین همراه با تجارب بصری متفاوتی است که هر سطح برای بینندگان ایجاد می کند. چاپهای اینتالیو وی با استفاده از ترکیبی از تکنیک ها مانند اچ ، آبزیان و تف نیش ایجاد می شود.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:

• اینستاگرام:
mohadese_movahed_art

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت