پردیس پورعابدینی

Pardis PourAbedini

پردیس پورعابدینی

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون،

 معرفی/ بیوگرافی:

پردیس پورعابدینی (به انگلیسی: Pardis Pour’Abedini) هنرمند ایرانی، متولد 22 فروردین 1379 در تهران است.

خانم پردیس پورعابدینی حدودا از سال 1397 هنرجوی کلاس‌های بازیگری آموزشگاه مسعود کیمیایی شد.

نسیم ادبی بازی او را در نمایشی که در جشنواره تئاتر دانشجویی ثمر روی صحنه رفته بود، دید و برای حضور در نمایش «قصه ظهر جمعه» انتخابش کرد. نمایش «قصه ظهر جمعه» اوایل تابستان سال 1398 به کارگردانی نسیم ادبی اجرا شد.

پردیس پورعابدینی در سال 1399 با سریال آقازاده در نمایش خانگی به کارگردانی بهرنگ توفیقی و نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا به دنیای سریال ، سینما و تصویر معرفی شد.

بهرنگ توفیقی یک شب به دیدن نمایش رفت، یک ماه بعد از دفتر حامد عنقا و بهرنگ توفیقی با پردیس پورعابدینی تماس گرفتند و خواستند تا برای تست برود. وی اصلا خبر نداشت که برای بازی در چه کاری دعوت شده‌ است، بعد از چند جلسه صحبت و تست گریم و بازی برای این نقش انتخاب شد.
در واقع این سریال اولین تجربه ی بازیگری او در شبکه نمایش خانگی و تصویر است. پردیس پورعابدینی در سریال «آقازاده» که در سال 1398 ساخته شده و در تیر سال 1399 از شبکه نمایش خانگی پخش شد ، نقش راضیه(مانلی مقدم) را بازی می کند.

این سریال به موضوعات اجتماعی روز می پردازد و با نقش آفرینی پردیس پورعابدینی آغاز می شود. پردیس پورعابدینی در این سریال هم بازی امیر آقایی(نیما) ، سینا مهراد(حامد تهرانی) ، نیکی کریمی ، امین حیایی ، لعیا زنگنه و کامبیز دیرباز است. راضیه(با بازی پردیس پورعابدینی) دختری است که از شهرستان به تهران آمده و وارد شرکت نیما(امیر آقایی) می شود تا زندگی بهتری داشته باشد. در این شرکت ، راضیه نامش را به مانلی تغییر می دهد و به عنوان طعمه ای بر سر راه حامد تهرانی(سینا مهرداد) قرار می گیرد تا بتواند برای نیما ، برعلیه حامد مدرک جمع کنند و… .

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:

• اینستاگرام:
pardis.pourabedini

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت