موزه carlo bilotti در ایتالیا

Carlo bilotti Museum in Italy

موزه carlo bilotti در ایتالیا

 درباره/معرفی:

کارلو بیلوتی یک مجموعه دار امریکایی ایتالیایی تبار که در شهر نیویورک سکونت داشته 20 تابلوی نقاشی ارزشمند اثر جیورجیو دوکریکو را به شهر رم اهدا می‌کند و در ازای آن از شهرداری رم خواست تابلوها در موزه‌ای قرار داده شوند که به نام او نامگذاری شود.
به نوشته روزنامه ایل مساجرو چاپ رم، کارلو بیلوتی، 70 ساله، مجموعه دار امریکایی ایتالیایی تبار عمارت نارنجستان پارک ویلا بورگزه مشهور در مرکز شهر رم را برای نصب تابلوهایی که اهدا می‌کند، انتخاب کرده بوده است.
شورای شهرداری شهر رم دوشنبه شب 22 نوامبر تشکیل جلسه داده و کلیه شرایط این امریکایی ایتالیایی تبار جویای نام را پذیرفت.
ارزش 20 تابلو نقاشی اثر جیورجیو دوکریکو 13 میلیون یورو برآورد شده اند.دوکریکو در سال 1888 میلادی متولد و در سال 1978 میلادی درگذشت.این تابلوها در برگیرنده دوره‌های مختلف خلاقیت هنری نقاش هستند.
عمارت نارنجستان پارک ویلا بورگزه به هزینه شهرداری رم بازسازی شد که هزینه آن یک میلیون یورو بوده است و در 31 مارس سال 2006 میلادی موزه بیلوتی درهای خود را به روی عموم باز کرد.

• آدرس:
ایتالیا / رم

• تلفن:
0039060608

• وبسایت:
museocarlobilotti.it

• ایمیل:

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

تور مجازی

درباره

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود