مهدیه افشار بکشلو

Mahdiyeh Afshar Bakeshloo

مهدیه افشار بکشلو

 تخصص/مهارت:

عکاس،

 معرفی/ بیوگرافی:

مهدیه افشار بکشلو (به انگلیسی: Mahdiyeh Afshar bakeshloo) هنرمند ایرانی، متولد 1374 در تهران است.

خانم مهدیه افشار بکشلو یک عکاس هنرهای زیبا در ایران است.

آثار مهدیه افشار بکشلو غالباً از عکسهای سیاه و سفید تشکیل شده و سبک آن‌ها بیشتر هنرهای زیبا ، مفهومی است. بیشتر اوقات هندسه و نوعی ریتم را در کارهایش دنبال می‌کند.

او دربارهٔ خود چنین می‌گوید:
«هر زمان که کار می کنم احساس من در کار من تأثیر می گذارد و آنها را با اندیشه درونی من شکل می دهد. دوست دارم یک نکته مشترک با آنها بگیرم تا با آنها صحبت کنم.

وقتی عکسهایم را به افرادی نشان می‌دهم که دوست دارم سوالاتی پیدا کنند و سعی کنند جواب بگیرند. من تمایل ندارم همه چیز را توضیح دهم بنابراین ترجیح می دهم آنها با آنها درگیر شوند.

هر یک از پروژه‌های من احساس انسانی مانند غم ، تنهایی ، گیجی را توضیح می‌دهد . سعی می‌کنم بینندگان احساس پنهان خود را در عکس‌های من پیدا کنند.

من بیشتر اوقات از نقاشی مانند سالوادور دالی یا رنه مگرت الهام می گرفتم. نقاشی‌های آنها آغاز الهام من است و طبیعت به من کمک می کند آنچه را که می خواهم تصور کنم. من دوست دارم تکرار را در عکس خود داشته باشم و طبیعت با تکرار و چرخه آن بسیار به من کمک می کند.

من بیشتر از همه جا عکس می گیرم و سپس از هر قطعه ای در پروژه خود استفاده می کنم. سعی می کنم با کنتراست بالا فضای جدیدی ایجاد کنم. من سعی می کنم با ایجاد یک محیط عجیب و غریب که منعکس کننده احساس من است قانون را نقض کنم.

وقتی تصمیم گرفتم دوست شوم برای اولین بار سخت بود زیرا بدون توجه به اینکه دوست دارم یا نخواهم مجبورم با آن تغییر کنم. اما بعد از مدتی فهمیدم هنر یعنی تغییر آنچه در اینجاست و ایجاد چیزهای جدید.»

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:
mahdiyehafshar.com

• اینستاگرام:
mahdiyeh_afshar

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت