حسین دیبا

 تخصص/مهارت:

طراح و نقاش، دیجیتال آرت، مجسمه ساز سه‌بعدی

 معرفی/ بیوگرافی:

حسین دیبا (به انگلیسی: Hossein Diba) هنرمند ایرانی، متولد 1368 در تهران است.

آقای حسین دیبا فارغ التحصیل رشتهٔ زبان و ادبیات انگلیسی در دانشگاهه علامه طباطبایی است. او در سال 2007 بود که فعالیت هنری خود در رشته دیجیتال آرت را شروع کرد. در ابتدا فعالیت هنری وی خیلی جدی نبود و بیشتر برای شرکت در مسابقات هنری و تفریحی کار می‌کرد اما پس از موفقیت در سطح بین المللی این هنر برایش جذاب شد و به طور رسمی و حرفه ای ادامه داد.

آثار خلق شده توسط حسین دیبا چهره ها و شخصیت‌های آشنا و مشهور سینمایی و کارتونی (نظیر سیمپسون‌ها و شخصیت‌های بازی جی.تی.ای و…) می‌باشند که این هنرمند به شیوه ماهرانه ای آنها را به نوع و گونهٔ جدیدی خلق نموده است که با دیدن هرکدام تشخیص تفاوت با کاراکتر واقعی بسیار دشوار به نظر می‌رسد.

او معتقد است که زبان نقش مهمی در ارتباط برفرار کردن با هنرمندان و سبک هنری خارجی و بین المللی برایش داشته است.

حسین دیبا درباره این هنر گفته است:

«یکی از بزرگترین آرزوهایی که یک ارتیست میتونه داشته باشه اینه که در تولید یه کاره تیمیه حرفه ای نقشی داشته باشه(چه داخلی چه خارجی) و بتونه با بزرگایه دنیا تو این زمینه همکاری داشته یاشه که این میتونه به ماندگاریه اون ارتیست و دیده شدن که این دو بسیار حائز اهمیتن کمک کنه.
من ترجیح میدم که تکسچرامو بیشتر پینت کنم و در حده امکان تکسچرا ساده باشن و دیتیل ها رو در خوده مدل به خصوص ورژن‌های پولی کار کنم که این نتیجه ی بهتری میده. قبلا اینطور کار می‌کردم که تکسچرام بیشتر از عکس استفاده می‌کرد و مدل کم دیتیل تر بود.»

حسین دیبا را می‌توان یکی از افتخارات کشور ایران و یکی از بهترین هنرمندان هنر دیجیتال ایران دانست. او تاکنون با شرکت‌های ملی و بین المللی متعددی تجربه و سابقه همکاری داشته و همچنین در بسیاری از جشنواره ها و مسابقات جهانی حضور موفق داشته است.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:

• اینستاگرام:
hossein.diba

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت