علی ثابت

 تخصص/مهارت:

طراح و نقاش، طراحی لوگو، طراحی برند، گرافیک، طراحی لباس و جواهرات

 معرفی/ بیوگرافی:

علی ثابت (به انگلیسی: Ali Sabet) هنرمند امریکایی ایرانی‌تبار ، متولد سال 1354 هـ.ش در تهران است.

آقای علی ثابت در یکی از محله‌های قدیمی تهران متولد شد، پدر او خلبان ایران ایر بود. خانواده او وقتی کودک بود از ایران مهاجرت کردند. او در سال 1998 از رشته کال ارتباطات / تبلیغات از کال ایالتی فولرتون فارغ التحصیل شد و به سرعت خود را در دنیای تبلیغات بزرگ یافت.

اولین کار علی ثابت کار در Foote ، Cone & Belding -FCB ، یکی از برترین آژانس‌های تبلیغاتی در جهان به عنوان مدیر هنری بود. این همکاری یک تجربه شگفت انگیز برای وی به شمار می‌رفت . پس از آن آژانس مارک تجاری خود را به نام Sabet Brands راه اندازی کرد. او به مدت 20 سال در ایجاد مارک‌های شگفت انگیز برای مشتریانش داشت و با کار برندسازی خود دنیای هنر خود را همگرا کرده است!

در کنار آژانس برند تجاری خود، همواره در هنر نقاشی نیز فعالیت داشته است. او هیچ وقت نگران یادگیری نحوه رنگ آمیزی چیزهای خاص نبوده است و این را فقط راهی برای رهایی و فرار از پیچیدگی‌های زندگی می‌داند.

در ابتدا نقاشی‌های وی در مورد احساسات درونی مانند عصبانیت و اضطراب بود. هرچه سالها می‌گذشت ، کار او به ابراز عشق ، سپاسگزاری و انرژی منبع تبدیل شد. علی ثابت عاشق آزمایش با متریال‌ها و تکنیک‌های مختلف بوده است. او کشف کرد که آثارش به سبک ژاپنی و Sumi Ink بوده که هسته اصلی کاری است که کار او را به روانترین و رسا ترین کار تبدیل کرده است.

این محیط جدید به او اجازه داد تا با حرکات بیانی بر حرکت جوهر روی انواع سطوح بطور مداوم تسلط داشته باشد. وقتی علی ثابت نقاشی می‌کند همیشه اجازه می‌دهد انرژی که در بدنش جریان دارد را با شور و عشق ابراز کند. در سال 2016 علی ثابت برای ارائه کارهایش در نمایشگاه بین المللی هنر توکیو دعوت شد، که هسته اصلی آن نمایشگاه برای وی یک تجربه تحول آفرین بود. این همچنین تأییدی بر ارتباط ذاتی او با سرزمین ، فرهنگ و مردم ژاپن بود که در آثارش نیز مشاهده می‌شود.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:
sabet.art

• اینستاگرام:
sabet

• ایمیل:
ali@sabet.art

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت