مریم معینی نسب

Maryam Moeini Nasab

مریم معینی نسب

 تخصص/مهارت:

طراح و نقاش، دیجیتال آرت، مهندس عمران و نقشه برداری

 معرفی/ بیوگرافی:

مریم معینی نسب (به انگلیسی: Maryam Moeini Nasab) هنرمند ایرانی، متولد شهریور 1373 در شهر اهواز استان خوزستان است.

خانم مریم معینی نسب فارغ التحصیل رشته‌های عمران- مدیریت پروژه و عمران – نقشه برداری در مقطع کارشناسی می‌باشد. او هنر نقاشی را از دوران کودکی به طور خودآموز آغاز نمود و پس از آن بدون رفتن به هیچ کلاس آموزشی ادامه داد. او با تکیه بر استعداد خود و تمرین مستمر توانست با خلق آثار متمایز و منحصربفرد ، جایگاه خود را در عرصه هنر ثبت نماید.

تکنیک آثار مریم معینی نسب نقاشی دیجیتال (دیجیتال پینتینگ) می‌باشد که بدون ابزارهای حرفه‌ای نقاشی دیجیتال و فقط با استفاده از تلفن همراه چنین آثاری را خلق می‌نماید که همین موضوع به خاص بودن آثار ایشان می‌افزاید. آثاری غالباً در سبک اکسپرسیونیسم که بصورت ذهنی و روانکاوانه با فضایی رازآلود خلق شده اند و گویی هرکدام داستانی پنهان دارند که با دقّت و حوصله بیشتر می‌توان آن را درک کرد. آثار این هنرمند بیشتر به موضوعات احساسی و روحیات انسان می‌پردازد و هرکدام به زیبایی هرچه تمام‌تر خلق شده‌اند. بطوریکه هر شخصی می‌تواند ساعت‌ها به این آثار بنگرد و برداشت خود را داشته باشد.

مریم معینی نسب دربارهٔ خود چنین می‌گوید: «من از بچگی نقاشی می‌کنم و این یک هنر ارثی هست که از پدرم به ارث بردم، برای پر کردن وقت یا تفریح نقاشی نمی‌کنم، نقاشی می‌کنم فقط برای اینکه حرف‌هایی که با این واژه‌های محدود قابل بیان نیستن را به تصویر بکشم و بیان کنم و بعد از کشیدن هر نقاشی حس آزاد شدن از آن موضوع را دارم که ذهنم را آزاد می‌کند، نقاشی را جایی آموزش ندیدم و همیشه طبق غریزه بوده، سبک کسی را دنبال نمی‌کنم و این سبک خودمه و سبک دیگه ای جوابگوی من نیست، که البته روی تابلو و با رنگ‌های فیزیکی نیستند، بلکه صرفاً با یک اپلیکیشن ساده نقاشی روی گوشی کشیده شدند.»

“شما را به دیدن نمایشگاه آثار ایشان دعوت می‌نمائیم”

• آدرس:

• تلفن:

• اینستاگرام:

• تلگرام:

• رویدادهای جاری:

همیشگی ¦ نمایشگاه آثار مریم معینی نسب

زندگی با یک عکس ¦ نمایشگاه آثار مریم معینی نسب

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت