ئمیر بهجتی

 تخصص/مهارت:

طراح و نقاش، معمار، طراح دکوراسیون داخلی، کارشناسی تئاتر و طراحی صحنه تئاتر و سینما، نوازندگی موسیقی

 معرفی/ بیوگرافی:

ئمیر بهجتی (به انگلیسی: Emir Behjati) هنرمند ایرانی، متولد آذر 1370 است.

آقای ئمیر بهجتی از دوران کودکی و سن 6 سالگی فعالیت هنری خود را با استعدادی که داشت بطورخودآموز آغاز نمود. او پس از آن به صورت حرفه‌ای و جدی‌تر هنر را ادامه داد و توانست مراحل پیشرفت را یکی پس از دیگری طی کند. آثار او غالباً به سبک اتوماتیسم است ، به گونه ای که هنرمند با کمک ضمیر ناخودآگاه خود آثارش را خلق می‌کند.

ئمیر بهجتی با تحصیلات کارشناسی تئاتر و طراحی صحنه تئاتر و سینما از دانشکده هنر و معماری (تهران مرکز) می‌باشد که علاوه بر فعالیت در رشته نقاشی، در حوزه معماری ،طراحی و دکوراسیون داخلی با نام تجاری moezz (از ایده تا اجرا) و همچنین در زمینه موسیقی نوازندگی ساز سه تار و هارمونیکا نیز فعالیت داشته است.

این هنرمند درباره خود چنین میگوید: «از ابتدا با شرکت در کلاس‌های نقاشی در کنار استاد عزیزم خانم فراوانی شروع به آموختن کرده و در سن 11 سالگی اولین تابلوی نقاشی رنگ روغن روی بوم خودم رو خلق کردم.
پس از گذشت سالیان و فعالیت در سبک‌های مختلف نقاشی و تصویرسازی با انواع و اقسام تکنیک‌ها، مخزن هنری و خلاقیتم را سوخت رسانی کردم و حدود هشت سالی هست که جرقه‌ی این آثار پیش رو در ذهنم خورده.
مجموعه پیش رو حاصل مطالعه، تجربه و کسب مهارت در طی این مدت در تمام ابعاد هنری بوده است. اینجانب علاوه بر نقاشی، عنوان نوازنده ساز سه تار و هارمونیکا رو هم با خودم همراه دارم.»

امیر بهجتی هنرمند طراح و نقاش

“شما را به دیدن نمایشگاه آثار ایشان دعوت می‌نمائیم”

• آدرس:

• تلفن:
09212920730

• اینستاگرام:
_Emirosh

• رویدادهای جاری:

اثر وضعی ¦ نمایشگاه آثار ئمیر بهجتی

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت