شایسته ولی زاده

Shayesteh Valizadeh

شایسته ولی زاده

 تخصص/مهارت:

طراح و نقاش، آموزش و تدریس هنر؛ در سبک رئالیسم و با تکنیک‌های سیاه قلم و رنگ‌روغن

 معرفی/ بیوگرافی:

شایسته ولی زاده (به انگلیسی: Shayesteh Valizadeh) هنرمند ایرانی، متولد 1358 در تهران است.

خانم شایسته ولی زاده دارای تحصیلات کارشناسی ارشد مدیریت بین الملل است. او از دوران کودکی با علاقه ای که به هنر نقاشی داشت ، بطور خودآموز فعالیت هنری را آغاز نمود. او در سنین نوجوانی با خلق یک اثر مدادرنگی و شرکت در مسابقه ای توانست جزو برگزیدگان آن مسابقه شود و پس از آن ذوق هنری وی شکوفا شد و توانست مراحل و مدارج هنری را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد. ایشان تاکنون در چندین نمایشگاه حضور داشته و همچنین در چندین جشنواره نیز شرکت داشته است.

شایسته ولی زاده به انضمام فعالیت در هنر نقاشی و خلق آثار، به تدریس و آموزش این هنر به هنرجوها نیز فعالیت دارد و علاوه بر فعالیت هنری ، از کارمندان بانک صادرات نیز می‌باشد.

این هنرمند دربارهٔ خود چنین می‌گوید:
«از کودکی به نقاشی علاقه خاصی داشتم و همیشه دفتر نقاشی ام پر از نقاشی‌های متنوع بود. دوازده ساله بودم که با یک کار با مدادرنگی از صحنه روز عاشورا در نمایشگاهی در شیراز شرکت کردم و جزو برگزیدگان آن نمایشگاه شدم. این موفقیت باعث دوچندان شدن انگیزه من شد تا بیشتر به این کار بپردازم. اما طی سال‌های درس و مدرسه و دانشگاه خیلی فرصت پرداختن به این هنر مورد علاقه‌ام را نیافتم، تا اینکه از سال 1379 به صورت جدی‌تر این کار را دنبال کردم. حاصل این جدیت شرکت در کلاس‌های استاد نادری و پس از آن استاد عسگری که هرکدام در عرصه هنر نقاشی برای خود حرفی برای گفتن دارند، بود. »

آثار خانم شایسته ولی‌زاده به سبک رئالیسم و غالباً با تکنیک‌های رنگ روغن و سیاه‌قلم می‌باشند که با موضوعاتی نظیر ؛ گل‌ها و طبیعت و دنیای پر از عشق و احساس دختران خلق شده اند.

“شما را به دیدن نمایشگاه آثار ایشان دعوت می‌نمائیم”

• آدرس:
تهران/

• تلفن:
09122757049

• اینستاگرام:
shayestehvalizadeh

• تلگرام:
shayestehvalizadeh

• ایمیل:
shayestehvalizadeh@gmail.com

• رویدادهای جاری:

شاولا ¦ نمایشگاه آثار شایسته ولی‌زاده

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت